Nová Honda Civic Type R vytvořil na okruhu Suzuka nový traťový rekord pro vozy s pohonem přední nápravy

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 8. dubna 2022, 14:51 Google+

Model Honda Civic Type R nové generace vytvořil nový traťový rekord pro vozy s pohonem přední nápravy na světoznámém okruhu Suzuka v Japonsku. Trať dlouhou 5,8 km ujel za 2 minuty a 23,120 sekundy*, o 0,873 sekundy rychleji než jeho předchůdce, Honda Civic Type R Limited Edition 2021.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Honda Civic Type R

Honda Civic Type R | foto: Honda

Sdílejte článek

Nový čas byl dosažen během závěrečného hodnocení vývoje tohoto modelu 15. března 2022. Zcela nový model Civic Type R je nejnovější výkonný vůz, který se osvědčil na ikonickém mezinárodním závodním okruhu Suzuka, který je známý svými vysokorychlostními šikanami a náročnými zatáčkami. Trať se často označuje za jeden z největších světových okruhů. Od roku 1962 zde společnost Honda testuje výkonné vozy a od roku 1987 je s výjimkou dvou ročníků domovem Velké ceny Japonska Formule 1. 

img-responsive

Honda Civic Type R | foto: Honda

Předchozí traťový rekord pro vozy s pohonem přední nápravy na okruhu Suzuka, 2 minuty a 23,993 sekundy, vytvořil vývojový vůz Civic Type R Limited Edition v únoru 2020. Předtím desátá generace modelu Civic Type R GT společnosti Honda překonala v roce 2017 na okruhu Nürburgring Nordschleife traťový rekord pro vozy s pohonem přední nápravy s časem 7 minut a 43,8 sekundy. Výrobní specifikace modelu Civic Type R GT dále překonávaly rekordy sériových vozů s pohonem přední nápravy na pěti legendárních evropských závodních tratích.

Vytisknout

Diskuze: Nová Honda Civic Type R vytvořil na okruhu Suzuka nový traťový rekord pro vozy s pohonem přední nápravy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto

Odbory: Dosud nejdrsnější výběr nového šéfa Škody

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud