Mercedes-AMG GT S se dočkal několika úprav od chlapců z Luethen Motorsport

ar5, 5. prosince 2016, 15:12 Google+

Tuningových úprav není nikdy dost, alespoň tohle si řekli kluci z firmy Luethen Motorsport. Proto není divu, že se díky nim můžeme seznámit s jejich novým projektem, kterým je upravený Mercedes-AMG GT S.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG GT S se dočkal několika úprav od chlapců z Luethen Motorsport - anotačné foto

Mercedes-AMG GT S od Luethen Motorsport | foto: Luethen Motorsport

Sdílejte článek

Design auta úpravce vylepšil o karosářské díly z uhlíkových vláken, takže AMG GT S je díky tomu ještě o pěkný kousek dravější. Mezi nové doplňky se řadí kupříkladu odlehčený přední spoiler, širší nástavce prahů, upravená vnější zpětná zrcátka anebo difuzor.

Chybět samozřejmě nesmí specifická litá kola s průměrem 20 a 21 palců a také značně poladěný výkon. Ten vyrostl na 612 koní, což je oproti původním 510 koním už celkem značný rozdíl. Poslední velkou změnou je větší zadní křídlo, které se stará o ještě větší přítlak na zadní nápravu ve vysokých rychlostech.

Vraťme se však k výkonové stránce vozu. Pod jeho kapotou pracuje v případě verze S čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Ten poskytuje v základu zmíněných pětsetdeset koní, jenže díky přemapování řídící jednotky motoru a instalaci nového výfuku se výkon zvedl o více jak sto koní.

Točivý moment se pak dočkal nárůstu na ohromných 780 Nm. Zadní náprava proto dostane ještě více zabrat. Jestli se ptáte, kolik tohle štříbrné placaté monstrum jede, pak vězte, že maximálka je položena až u 330 km / h. Všechny zmíněné úpravy něco stojí, v tomto případě ale cenovku za jednotlivé úpravy tuner neodhalil, prozradí vám jí totiž výhradně na vyžádání.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Mercedes-AMG GT S se dočkal několika úprav od chlapců z Luethen Motorsport

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Legendární Škoda 1000 MB slaví šedesátiny. Prodávala se dokonce až na Novém Zélandu a v Austráli - anotačno foto

Legendární Škoda 1000 MB slaví šedesátiny. Prodávala se dokonce až na Novém Zélandu a v Austráli

Halogen, xenon, LED - jak fungují? Ve finále rozhoduje cena - anotačno foto

Halogen, xenon, LED - jak fungují? Ve finále rozhoduje cena

Do deseti let budou řidiči jen cestujícími. Kia si vytyčila nový cíl - anotačno foto

Do deseti let budou řidiči jen cestujícími. Kia si vytyčila nový cíl

Mercedes plánuje zářit na výstavě veteránů Techno-Classica Essen 2017 - anotačno foto

Mercedes plánuje zářit na výstavě veteránů Techno-Classica Essen 2017

36 let antiblokovacího brzdového systému ABS. Dnes? Nejvýznamnější standardní prvek každého auta - anotačno foto

36 let antiblokovacího brzdového systému ABS. Dnes? Nejvýznamnější standardní prvek každého auta

Výrazný nos nesluší každému. Nová Toyota je toho důkazem - anotačno foto

Výrazný nos nesluší každému. Nová Toyota je toho důkazem

Nové Porsche 911 už se rýsuje. Bude krásné, ale technicky nudné - anotačno foto

Nové Porsche 911 už se rýsuje. Bude krásné, ale technicky nudné

reklama
reklama

Doporučujeme

Nemáte na originální Chiron? Nevadí, kupte si zábavnější dvojče od Hondy

Nemáte na originální Chiron? Nevadí, kupte si zábavnější dvojče od Hondy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak fungují antiradary? Tohle říká legislativa

  2. Automobilový průmysl v KLDR? Fiat, Karosa i Číňané

  3. Test Subaru Impreza: všemi čtyřmi kupředu

  4. Poškození laku? Zbavte se ho snadno a rychle!

  5. Test ojetiny: Opel Signum 3,2 V6

  6. 36 let antiblokovacího brzdového systému ABS. Dnes? Nejvýznamnější standardní prvek každého auta

reklama