Nový sportovní Ford dostal hydraulický posilovač! Prozradíme vám proč

ar5, 31. srpna 2016, 08:52 Google+

Také jste si všimli toho, že v posledních letech ubývá počet nových automobilů s hydraulickým posilovačem řízení? O to víc překvapí, že Ford jde proti trendu a nenechal se strhnout davem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

O elektrickém posilovači řízení se většinu píše, že řidiči nepředává tolik informací, protože elektřina jednoduše odebere část citu ve volantu a odezva od předních kol je někdy tragická. Přitom má vše na svědomí snaha o nejnižší spotřebu, čímž se mimo jiné automobilky snaží dosáhnout instalací "elektriky". 

Americký Ford si toho je taktéž vědom a řekl jedno velké dost. Pro novou generaci modelu GT přichystal klasický hydraulický posilovač. Ptáte se, jak je to možné? Kromě toho, že vůz má být stvořen pro opravdové závodní nadšence, je tu také fakt, že hydraulika pomohla srazit samotnou hmotnost auta.

Systém totiž nepotřebuje žádné elektromotory, nýbrž využije čerpadla, které pohání i hydraulické ovládání zadního křídla a zadního odpružení. Na vše je použit jeden systém, což zajišťuje nižší hmotnost a slibuje vynikající odezvu ve volantu.

Pro připomentí, pod kapotou nového GT pracuje 3,5litrový šestiválec se dvěma turby o výkonu přes 600 koní a točivým momentem lehce přes 700 Nm. Výkon pak půjde mezi přední a zadní nápravu v poměru 43:57.

Vytisknout

Diskuze: Nový sportovní Ford dostal hydraulický posilovač! Prozradíme vám proč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Audi A9 e-tron přijede do konce dekády.

Nejsou tři elektromotory moc? Proti Tesle však Audi nic jiného nepomůže

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud