Nová generace je ve všech ohledech větší. Délka nyní činí 473 cm (+ 3,5), šířka 182 cm (+9) a výška 150,5 (+8). Rozvor také poskočil o osm centimetrů na 275 cm.
Motorizace budou podobné jako dosud, základem bude motor 2,5 litru o výkonu 173 koní, na který bude navazovat buď šestistupňový manuál nebo klasický CVT. Vrcholy budou dva.
Prvním bude přeplňovaný motor 2,5 o výkonu 269 koní, který bude spřažením se šestistupňovou převodovkou hrát na sportovní notu. Oproti tomu šestiválec 3,6 o výkonu 260 bude i svým spojením s pětistupňovým automatem hrát na mnohem komfortnější tón.
Samozřejmostí je symetrický pohon všech kol a sofistikovaný podvozek s rameny McPherson vepředu a dvojitými lichoběžníkovými rameny vzadu.
Nová generace uvádí mnohem okatější a výraznější design než dosud. Jeho hodnocení nechám na vás.
Oficiální představení je naplánováno na autosalon v New Yorku za pár dní. Po něm se snad dozvíme i datum uvedení na trh.