Běžný Mustang je nuda? Zlobivý kluci chtějí Roush P-51

-jka / AutoRoad.cz, 20. června 2017, 08:10 Google+

Ford Mustang je prostě legendární auto. To je fakt, který platí již několik desetiletí. Jenže ty „obyčejné verze“ Mustangu Ford občas doplní verzemi ještě zajímavějšími. Verzemi doplněné o trochu agrese, výbavy a výkonu. A právě jednu takovou tu dnes máme.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Mustang Roush P-51

Ford Mustang Roush P-51 | foto: Ford Motor Company

Sdílejte článek

Tahle verze Mustangu nese označení Roush P-51, a krom pořádné dávky faceliftu přináší hlavně momentálně nejsilnější model automobilky – 727 koní na kolech. Musíme uznat, že nový agresivní předek tomuhle Mustangu více než sluší.

img-responsive

Ford Mustang Roush P-51 | foto: Ford Motor Company

Ovšem Roush P-51 není jen o jednom nárazníku. Změny automobil postihly, kam se jen podíváme. Výrazní přední spoiler volně navazuje přes 19ti palcová kola se sportovními pneumatikami Continental Extreme Contact na výrazné boční aerodynamické tvarování. Z uhlíkových vláken není jen matně zelená kapota, ale i výrazný zadní spoiler, a výfuk? Jeho zvuk jde prý upravit pomocí mobilní aplikace. To nás trochu mrzí, přeci jen 727 koní by si snad zasloužilo trochu více „syrovosti“, nebo ne?  

Interiéru dominují zejména kožená sportovní sedadla, která byla inspirována bundami pilotů bombardérů z druhé světové války. A pohonná jednotka? O výkon Mustangu Roush P-51 se stará osmiválec o objemu 5.0 litru doplněný kompresorem, což umožňuje motoru dosáhnout velmi příjemných hodnot – 727 koní a 826 Nm točivého momentu. To vše se šestistupňovou manuální či automatickou převodovkou.

img-responsive

Ford Mustang Roush P-51 | foto: Ford Motor Company

Produkce bude omezena na 51 kusů a cena ve Spojených státech je stanovena na více než $ 70.000 (přibližně 1 642 000 korun). Cena je včetně záruky na tři roky nebo 36.000 mil (57 936 km).

Vytisknout

Diskuze: Běžný Mustang je nuda? Zlobivý kluci chtějí Roush P-51

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Hennessey Venom F5

Hennessey Venom F5 má jasné soupeře, Bugatti Chiron a rychlost 482 km/h

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud