Kdykoliv se Shelby pustí do úpravy Mustangů, máme se na co těšit. V nedávné době ale přišel Shelby s konceptem, který nepřidává výkon, ale upravuje jízdní vlastnosti. Nový Super Snake Widebody by se tak mohl stát novým vládcem okruhů.
To, na co se díváme, je zcela nový koncept Shelby Super Snake Widebody. Během doby, po kterou se Shelby úpravám Mustangů věnuje, se označení Super Snake dočkalo několik opravdu šílených modelů. Ty ale měly jednu společnou slabinu - rychlé dokázaly být jen v přímce. To by ale měoh změnit nový koncept Widebody, který by měll zabodovat i na okruzích.
Pod kapotou tohohle monstra se nachází pětilitrový motor V8 s obrovským kompresorem, díky kterému tenhle "Super Snake" nabídne výkon 750 koní. Pro srovnání, nejsilnější nabízená varianta přímo od Fordu, model Mustang GT350, nabízí pouze 533 koní. Aby se dal Super Snake vůbec zastavit, musel dostat zcela nové čtyřpístkové brzdy značky Brembo a větší kotouče na obou nápravách.
Mnohem zajímavější jsou ale změny, které se udály na podvozku. Nový Super Snake by totiž měl být nejen rychlý, ale také dobře ovladatelný i na okruzích. Proto dostal nový nastavitelný podvozek, nová ramena a širší rozchod kol. Zadní náprava je nově širší o 10,16 cm a přední o 6,35 cm.
Ačkoliv společnost Shelby výrobu prozatím nepotvrdila, jedná se o velice zajímavý kousek, který by mohl na okruhu potrápit nejeden evropský sporťák. Vince LaViolette, viceprezident Shelby, o novém konceptu pronesl, že vůz by měl být komunikativnější a bude lépe zvládat podmínky na okruzích. Super Snake Widebody by tak měl být sen každého závodníka.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?