Nový Fiat Uno... Grande Uno?

Marek Litzman, 2. července 2007, 10:39 Google+

Ve Fiatu se evidentně řídí pořekadlem „Co je malé, to je hezké“. Jak jinak by mohli dopustit takovou záplavu malých a mini aut? Nebo je za tím něco jiného?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Logan eko2

Logan eko2 | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Počítejte se mnou. 500, Panda, Punto Classic a Grande Punto. Čtyři modely ve třídě malých a mini aut. A bude jich pět.

Nejnovější minimodel naváže na slavnou historii modelu Uno a to především svým jménem. Velikostně by měl stát mezi Pandou a Grande Puntem a je dosti možné, že v portfoliu nahradí, minimálně na některých trzích, Punto Classic.

Pokud víme, že Panda měří na délku 354 cm a Grande Punto 407, je jasné, že Uno se bude pohybovat v rozmezí 370-380 cm. Klíčové části a podvozek budou převzaty z Grande Punta a to včetně části motorové palety. Těšit na novou jedničku se můžeme v roce 2009

Otázkou je, jestli se Fiat opravdu snaží pokrýt tak dokonale tuto část trhu, nebo je to věc vynucená direktivním snižováním emisí ze strany EU. I automobilky Ferrari a Maserati je totiž musí splnit a to se může podařit papírovým zařazením těchto značek do portfolia Fiatu a právě širokou nabídkou malých aut s nízkými emisemi chce zvýšení dorovnat.

Navíc se v roce 2009 můžeme těšit ještě na konkurenta Nissanu Qashqai, tedy crossoveru postaveného na bázi Fiatu Bravo.

Ilustrační fotografie: Fiat

Vytisknout

Diskuze: Nový Fiat Uno... Grande Uno?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

McLaren

AMG vs. McLaren - bude válka supersportů?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud