Limitovaná edice McLaren 720S Coupé MSO Apex, pro milovníky okruhových závodů

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 27. září 2019, 15:46 Google+

McLaren si připravil lahůdku pro milovníky okruhových závodů. Pouze 15 vozů v pěti různých verzích. Svá jména, jak už název napovídá, dostaly podle států, na jejichž okruzích se koná nejprestižnější motoristický závod světa v podobě Velké Ceny Formule 1.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
McLaren 720S

McLaren 720S | foto: McLaren

Sdílejte článek

5 modelů McLaren 720S Coupé MSO Apex
Great Brtain - 110 mph: podle britského okruhu Silverstone, kde 720S vyvine 177 km/h u vrcholu první zatáčky
Germany - 85 mph: zatáčku Mobil 1 na německém Hockenheimu zvládne projet ve 136 km/h
France - 104 mph: konec zatáčky Mistral Straight na francouzském okruhu Paul Ricard zvládne McLaren v rychlosti 167 km/h
Belgium - 103 mph: vrchol zatáčky Ráz Rouge na belgickém okruhu Spa zvládne projet ve 165 km/h
Italy - 90 mph: v šikaně Ascari v italské Monze nezpomalí pod 145 km/h

McLaren 720S Coupé MSO Apex sází na neuvěřitelně lehkou, ale přesto silnou a tuhou karosérii Monocage II. Tu kombinuje s uprostřed uloženou, dvakrát přeplňovanou V8 o obsahu 3994 ccm. Ta pomocí 7 stupňové dvouspojkové převodovky posílá na zadní kola 537 kW (720 koní) a 770 N.m. Dynamika naprosto odpovídá udávaným výkonům. McLaren akceleruje 0-100 km/h za 2,9 s, 0-200 km/h zvládne za 7,8 s a sprint ke 300 km/h proběhne v čase 21,4 s. Maximální udávaná rychlost lehce přesahuje 340 km/h.

V Británii cena startuje na sumě 288 813 GBP (8 400 000 Kč). V této ceně je však započítána nejen exkluzivita vlastnictví pouze jednoho z patnácti vyrobených kusů, ale i VIP zažité na trati Velké Ceny. Ta spočívá v "Paddock Pass FIA Formule 1". Majitelé se tak budou moci účastnit Pirelli Hot Laps, kde s profesionálním řidičem obkrouží jedno kolo okruhu GP v ostrém závodním tempu.

Vytisknout

Diskuze: Limitovaná edice McLaren 720S Coupé MSO Apex, pro milovníky okruhových závodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

reklama

Doporučujeme

Koenigsegg Regera při rekordní jízdě

Koenigsegg pokořil vlastní rekord, 0-400-0 na pouhých dvou kilometrech

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud