Ostatně tomu nahrávají i jeh rozměry, vždyť tohle monstrum je 5,7 metru dlouhé, 2,1 metru vysoké, 2,4 metru široké a váží 5 tun. Představy o jeho armádním využití nerozptýlí ani nabídka barev, neboť zákazník si může vybrat jen z trojice armádních odstínů "Stealth Black", "Tactical Green" nebo "Desert Sand", tedy odstín pouštního písku.
Skutečnost je však úplně jiná, pod drsnou slupkou monstra z dílny US Speciality Vehicles se ukrývá jeden z nejluxusnějších interiérů, jaký můžete od současných automobilů očekávat. Nová řada Executive totiž nabízí luxusní kožená sedadla s elektrickým nastavením, vyhříváním a podnožkou, dřevěné obložení s chromovými doplňky a nechybí ani masivní střešní okno, které vpustí do interiéru spoustu světla.
A pokud by cestující nebavilo kochat se luxusním interiérem, můžou se zabavit sledováním televize s úhlopříčkou 40 palců, která dokáže přijímat i satelitní signál. Televize je však zavěšena na příčce mezi řidičem a posádkou, takže komunikace probíhá pouze prostřednictvím interkomu.
Co se techniky týče, Rhino GX je postaveno na základech středně těžkého pick-upu Ford F-450, což znamená, že pod jeho kapotou najdeme buď 6,7 litrový diesel V8 nebo 6,8 litrový diesel V10. Každý z motorů však musel být doplněn druhým alternátorem, který dodává energii poměrně náročnému vnitřnímu vybavení.
Kromě toho se úprav dočkaly i brzdy a podvozek, díky čemuž by měla být jízda s tímto "Nosorožcem" komfortní po silnicích i v těžkém terénu, do kterého byly vozy původně určeny.
Cenu luxusní edice "GX Edition" sice společnost USSV neudává, nicméně když se minulý rok objevil klasický Rhino v pořadu Jay Leno's Garage, jeho cena se pohybovala okolo 249 000 dolarů (cca 5.1 milionu korun). S veškerým extra luxusním vybavením se tak nejspíš budeme bavit o ještě mnohem vyšší sumě.