Kia frontálně útočí na Německo, K7 je jen začátek

ar6, 26. listopadu 2015, 06:10 Google+

Vstoupit do segmentu luxusních limuzín a ještě se úspěšně prát s německou prémiovou trojkou, to je úkol pro většinu automobilek z kategorie neproveditelných. Jihokorejská dvojka, Hyundai a Kia, nicméně tento „předem prohraný boj“ podstoupí zas a znova, tentokrát však vyzbrojena novými modely Genesis G90 a K7.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Full-LED světla doplňují diody denního svícení, Kia K7.

Full-LED světla doplňují diody denního svícení, Kia K7. | foto: Kia Motors

Sdílejte článek

O samostatné automobilce, přidružené k Hyundai, už řeč byla, proto se v tomto článku zaměříme na Kiu. Ta v USA i domovské Koreji nabízí hned dvě limuzíny, svou délkou atakující nebo překonávající pětimetrovou hranici. Větší je model K9, prodávaný v USA jako K900, o ní ale řeč, podobně jako o Genesisu, také nebude. Naproti tomu model K7, v USA známý jako Cadenza, se dočkal zcela nové generace.

A z prvních fotek, ukazující především vnější vzhled, je patrné, že cílem Jihokorejců bylo posunout svůj model více ke špičce segmentu. Máme tu do boků protažená full-LED přední světla, čtyřbodové LEDky denního svícení v předním nárazníku, rozměrnou masku chladiče a na šířku orientovaná skupinová LED světla, propojená chromovanou linkou. V nárazníku pak jsou ještě dvě chromované koncovky výfuku.

Do kabiny nás zatím Kia pustila jen prostřednictvím skice, na níž je vidět mohutná palubní deska s displejem multimediálního systému, dřevěným obložením a několika chromovaými linkami. Dá se předpokládat použití digitálního přístrojového panelu, vícezónové automatické klimatizace nebo koženého čalounění sedadel a výplní dveří.

Technika zatím zůstává zahalena tajemstvím, jelikož se ale na zádi objevuje logo „3.3“, je vysoce pravděpodobné, že se pod dlouhou kapotou ukrývá dvěma turbodmychadly dopovaný šestiválec o tomto objemu s výkonem 370 koní. Páka převodovky v interiéru pak naznačuje použití automatu, který by měl mít podobně jako v sesterském Genesisu G90 osm stupňů.

Vytisknout

Diskuze: Kia frontálně útočí na Německo, K7 je jen začátek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

1500 litrů objemu a až 605 kilogramů užitečné hmotnosti, Jeep Renegade Van.

Jeep Renegade přišel o dvě sedadla, stala se z něj malá dodávka

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud