Standardní Q1 by se měla ukázat světu ve 1. čtvrtletí roku 2016 a krom svých terénních dovedností nabídne opravdu širokou paletu pohonných jednotek. U nejostřejší verze RS se pod kapotu dostane 2,0-litrový TFSI čtyřválcový motor, který vyvíjí výkon 300 koní a až 380 Nm točivého momentu. Spotřebitelé, kteří hledají výkon a zároveň úsporu, budou uspokojeni verzí SQ1 TDI, která nabídne 2,0-litrový TDI twin-turbo motor s výkonem 231 koní a až 500 Nm točivého momentu.
Samozřejmě můžeme očekávat celou řadu benzínových a dieselových motorů, včetně:
• 1,4-litrového TFSI s výkonem 140 koní a s 250 Nm točivého momentu
• 1,8-litrového TFSI s výkonem 180 koní a s 280 Nm točivého momentu
• 2,0-litrového TFSI s výkonem 230 koní a s 370 Nm točivého momentu
• 2.0 TDI s výkonem 150 koní a s 320 Nm točivého momentu
• 2,0 TDI s výkonem 184 koní a s 380 Nm točivého momentu
Zdroj: AutoBild