Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec

Marek Litzman, 25. listopadu 2011, 12:55 Google+

Subaru představilo v Japonsku nejostřejší sériovou verzi Imprezi, která v rámci odcházející generace vznikla. Je kompletně přepracovaná a naladěná.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 08.10. 14:26) Napište svůj názor
Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec - anotačné foto

| foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

K dispozici jsou tři stovky vozů S206, z čehož sto v ještě lepší verzi Nurburgring. Jde o rozlučkovou sérii určenou výhradně pro domácí Japonsko. Jinam se jednoduše nedostane, kupodivu ani do Velké Británie ne.

Divize STi určená pro ladění vozů této značky dala do toho auta to nejlepší. Objevují se zde vyladěné pružiny a stavitelné tlumiče od firmy Blisten, změnily se některé prvky zadní nápravy, měnilo se uchycení nápravových prvků i stabilizátory. To vše by mělo přinést schopnost mnohem lepších průjezdů zatáčkami.

Ladilo se i v motoru. Nezůstalo se jen u obligátního zvýšení výkonu přeprogramováním řídící jednotky, ladilo se i sání při lepší průchodnost a výfuk. Jednotlivé komponenty motoru jsou navíc vyrobeny s vyšší přesností tak, aby byl motor pružnější a bylo možné zvýšit maximální otáčky. Výkon vystoupal na 320 koní.

Verze Nurburgring je dále vylepšena odlehčením střechy, která byla nahrazena karbonovým dílem, a stavitelným křídlem vzadu. I ono je z karbonu.

Subaru Impreza se pomalu loučí a na scénu přichází nová generace. Jaká jiná tečka by mohla být důstojnější než tato?

Google+ Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 08.10.2012 14:26 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Jawa 350 se vrací! Stojí pod sto tisíc. A bonusem je model 660 Vintage - anotačno foto

Jawa 350 se vrací! Stojí pod sto tisíc. A bonusem je model 660 Vintage

Jeden rok jezdit v 87 let starém autě? Jde to a tohle je realita - anotačno foto

Jeden rok jezdit v 87 let starém autě? Jde to a tohle je realita

Krádeže aut v ČR? Jezdí si pro ně zahraniční gangy. Kradou v „turnusech“ - anotačno foto

Krádeže aut v ČR? Jezdí si pro ně zahraniční gangy. Kradou v „turnusech“

Barvy aut a co znamenají? V Česku dominují dvě - anotačno foto

Barvy aut a co znamenají? V Česku dominují dvě

Dodge Charger a Chryslery 300 mají problémy. Zlobí je hnací hřídel - anotačno foto

Dodge Charger a Chryslery 300 mají problémy. Zlobí je hnací hřídel

Chevrolet Camaro ZL1 dosáhl nového rekordu. Je šíleně rychlý - anotačno foto

Chevrolet Camaro ZL1 dosáhl nového rekordu. Je šíleně rychlý

Český řidič jako drzý a arogantní blb? Hoď kamenem, kdos bez viny! - anotačno foto

Český řidič jako drzý a arogantní blb? Hoď kamenem, kdos bez viny!

reklama
reklama

Doporučujeme

Bugatti Veyron Vittesse překoná 400 km/h

Bugatti Veyron Vittesse překoná 400 km/h

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Máme pro vás několik fíglů, jak ušetříte za palivo

  2. Zvládla vaše autobaterie zimu? Poradíme, jak prodloužit její život

  3. První test letních pneumatik roku 2017. Jak dopadli favorité?

  4. Koupili jste ojetý vůz v zahraničí? Možná u vás zazvoní policie

  5. Tato ojetá Octavia je dražší než vrcholný Superb. Jak je to možné?

  6. Jak moc Honda přestřelila? Základní Civic bez výbavy startuje na...

reklama