Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec

Marek Litzman, 25. listopadu 2011, 12:55 Google+

Subaru představilo v Japonsku nejostřejší sériovou verzi Imprezi, která v rámci odcházející generace vznikla. Je kompletně přepracovaná a naladěná.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 08.10. 14:26) Napište svůj názor
371

| foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

K dispozici jsou tři stovky vozů S206, z čehož sto v ještě lepší verzi Nurburgring. Jde o rozlučkovou sérii určenou výhradně pro domácí Japonsko. Jinam se jednoduše nedostane, kupodivu ani do Velké Británie ne.

Divize STi určená pro ladění vozů této značky dala do toho auta to nejlepší. Objevují se zde vyladěné pružiny a stavitelné tlumiče od firmy Blisten, změnily se některé prvky zadní nápravy, měnilo se uchycení nápravových prvků i stabilizátory. To vše by mělo přinést schopnost mnohem lepších průjezdů zatáčkami.

Ladilo se i v motoru. Nezůstalo se jen u obligátního zvýšení výkonu přeprogramováním řídící jednotky, ladilo se i sání při lepší průchodnost a výfuk. Jednotlivé komponenty motoru jsou navíc vyrobeny s vyšší přesností tak, aby byl motor pružnější a bylo možné zvýšit maximální otáčky. Výkon vystoupal na 320 koní.

Verze Nurburgring je dále vylepšena odlehčením střechy, která byla nahrazena karbonovým dílem, a stavitelným křídlem vzadu. I ono je z karbonu.

Subaru Impreza se pomalu loučí a na scénu přichází nová generace. Jaká jiná tečka by mohla být důstojnější než tato?

Google+ Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza S206 NBR - to nejlepší na konec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 08.10.2012 14:26 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kolona na padesátiproudové čínské dálnici

Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

Nadšený řidič motokáry nedokázal odolat prvnímu sněhu

VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

fiat punto

Punto je rekordmanem. Ale tohle prvenství by měl Fiat řešit hodně rychle

Ilustrační foto

Pozor na sváteční kocovinu, zítra by vás mohla připravit o řidičák

Tekuté stěrače vám mohou za volantem hodně pomoci, ovšem jejich aplikaci byste neměli podceňovat

Tekuté stěrače mají smysl. Jaké zvolit a jak je správně aplikovat?

reklama
reklama

Doporučujeme

XV

Subaru XV má pět hvězd u Euro NCAP

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Víte, proč mají americké policejní vozy přední rámy? Tohle by si s Octavií nikdo nedovolil

  2. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  3. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  6. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

reklama

Zprávy odjinud