Facelift pro Mercedes třídy G

Martin Kovalčík, 21. února 2007, 10:22 Google+

Třída G je na trhu již téměř 30 let, za tuto dobu si získal nemalý obdiv za svůj neotřelý a stále stejný design, automobilka Mercedes se tak soustředí jen na vylepšení technologie a pohodlí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Clubman

Clubman | foto: DaimlerChrysler

Sdílejte článek

Od roku 1979 kdy byl G-class navržen jako vozidlo pro polní a mimosilniční jízdu se toho příliš nezměnilo, tedy změnilo, ale běžný člověk si toho nevšimne. Design Géčka je až na pár detailů stále stejný, ovšem třeba pod kapotou se postupem času usadil i vysokoobjemový 55 AMG o výkonu 500 koní, či německý ladič Brabus jej osadil V12 6,3 l s dvojicí kompresorů o výkonu 610 k. Rovněž technické zbrojení je na nejvyšší úrovni, najdete zde všechny vymoženosti jako u nejluxusnější limuzíny S-class. To byla trocha z historie, ale pojďme se podívat jaké změny nás čekají pro letošní rok.

Mercedes připravil novou sadu technických vymožeností, ti nejnáročnější zákazníci si tak mohou přát kamerový systém Comand v zádi vozu propojený s LCD obrazovkou 6,5“ ve středové konzole, samozřejmostí je DVD navigační systém s kvalitní audiosoustavou, monitorovací tlakový senzor v pneumatikách, sportovní výfukové potrubí pro model G500 převzatý z G 55 AMG. Interiér je v duchu nejkvalitnější kůže „Cognac“ , ale všimneme si také nového koženého multifunkčního volantu, či zmodernizované přístrojové desky. Z venku pozná bystré oko jiná koncová světla s LED diodami.

Vyspělý pohon všech kol byl doplněn o tažný systém 4ETS, který podporuje vůz táhnoucí přívěs za vámi při rozjezdech na kluzkých površích. Novinkou je také tří-stupňový uzavíratelný diferenciál nebo speciální lehký převod pro nejnáročnější terén.

Z palety motorů nabízí Mercedes tři varianty od G 320 CDI s 224 k až po G 55 AMG s 500 k. 

zdroj: Daimler Chrysler

Vytisknout

Diskuze: Facelift pro Mercedes třídy G

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

reklama

Doporučujeme

Concept cX

Nové Maserati GranTurismo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud