Facelift pro Renault Scénic

Michal Otruba, 5. září 2006, 08:38 Google+

Facelift nového Renaultu Scénic by měl pomoci udržet dobré prodeje tohoto modelu i nadále.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Scénic

Scénic | foto: Renault

Sdílejte článek

Současné generace Scénicu - tj. druhé generace tohoto vozu, se od jeho uvedení v roce 2003 již vyrobilo více než jeden milion kusů. Nyní podle jeho výrobců nastal čas pro lehký facelift.

Ten se dotknul nového předního nárazníku, upravené byly přední i zadní světlomety. Ty zadní jsou navíc sestaveny z LED diod. Doplňkem k vytříbenému designu karoserie budou nové designy kol. Zákazníci si mohou vybírat z pěti nových barev karoserie. Čtyři stupně výbavy zůstaly zachovány, ale každá byla mírně modifikována, nové materiály uvnitř mají zajistit delší trvanlivost interiéru.

Nový Scénic se dále drží osvědčeného návodu - praktičnost a velká přepravní kapacita zabalená do líbivého obalu.

Pod kapotou se budou objevovat čtyři benzínové a čtyři dieselové motory. Diesely se budou pohybovat od 1,5 do 2,0 litrů a budou dávat výkony od 63 do 110 kW (85 až 150 koní). Verze 1,9 a 2,0 litru budou vybavené filtrem pevných částic. Čtyři benzínové motory budou v rozsahu od 1,4 do 2,0 turbo s výkony od 72 do 120 kW (100 až 165 koní). Převodovek bude taky dost, od pěti a šestistupňových manualních ustrojích až po dva automaty se čtyřmi a šesti stupni. Novinkou pod kapotou bude převodovka AJ0, kterou Renault vyvinul společně s Nissanem.

Facelift se dotknul pětimístné verze i sedmimístné verze Grand.

Foto: Renault

Vytisknout

Diskuze: Facelift pro Renault Scénic

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

MX-5 Roadster Coupe

Mazda MX-5 Roadster Coupe

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud