Individuální vzhled vozů s eMkem ve znaku je tradice kterou Bmw dodržuje už od roku 1986, kdy přišlo s prvním modelem M3 E30. Z fotografií je jasné, že nová generace se od nedávno představeného konceptu v Ženevě neliší. Vnější prvky, které ji liší od běžné trojky coupe jsou nafouklé blatníky, sportovně střižené nárazníky, vypouklá kapota s průduchy, jiná zrcátka a tradičně čtveřice koncovek výfuků.
Aby bylo nové M3 lepší než to předchozí bylo velmi obtížné, jedinou cestou byla odlehčovací kůra, karbonovou střechou podobnou jako u M6, hliníkovými prvky podvozku a speciálně vylehčeným motorem se ušetřilo několik desítek kilogramů a celková hmotnost se zastavila lehce pod 1,6 tuny.
Nebylo by to Bmw, kdyby změnou neprošel agregát, už žádný řadový šestiválec, ale rovnou vidlicový osmiválec s obsahem 4,0 l, který poskytuje neskutečných 420 koní , tedy přes 100 koní na litr a 3,8 kg na jeden kůň! Více o tomto motoru naleznete v sekci "zajímavosti".
zdroj: bmw