Když Ford oznámil, že se chystá výrazně elektrifikovat svou nabídku modelů, fanoušci značky z toho nebyli úplně nadšení. O to zajímavější bude, jak se smíří s Mustangem v hybridní verzi.
Nový Mustang by měl totiž dostat motor 2.3 EcoBoost, jemuž by značnou měrou pomáhaly elektromotory. Příznivci pravověrných benzinových Mustangů tak zřejmě začnou mít oči pro pláč. Nikdo si asi nemyslel, že jednoho dne se i do Mustangu nastěhuje hybridní hnací ústrojí.
V tuto chvíli je ale jasné, že Mustang nebude plug-in hybrid, což znamená, že bude používat pouze elektrickou energii, která se vygeneruje během jízdy. Následně se uloží do baterií, s čímž je spojena hmotnost samotného auta. Hybridní Mustang má pak podle dosavadních zpráv nabídnout podobný výkon jako osmiválcový model.
Ta se podle Fordu má udržet na optimální úrovni. Co je tímto pojmem myšleno ale výrobce neříká. Vůbec první hybridizováný Mustang bude jistě převratem v nabídce. Jediná věc,o které se ještě musí rozhodnout, je fakt, zda dostane pohon všech kol AWD, kdy elektromotory budou na přední nápravě, nebo jestli z něj bude i nadále zadokolka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?