Dle TÜV SÜD je Continental na mokro nejlepší

Jan Fiala, 21. dubna 2008, 19:05 Google+

Při vývoji pneumatik prémiové značky Continental pro osobní a leh-ké nákladní vozy se společnost Continental jednoznačně zaměřuje na vlastnosti týkající se bezpečnosti. Z nich je bez pochyby nejdůležitější brzdný výkon na nejkritičtějším povrchu,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Continental

Continental | foto: Continental

Sdílejte článek

tedy na mokré vozovce, která je přitom řidiči často podceňována. Ze závěrů více než 100 testů pneumatik provedených předními mezinárodními odbornými institucemi v letech 2006 a 2007 vyplývá, že letní a zimní pneumatiky prémiové značky Continental mají skvělé brzdné vlastnosti na mokrém povrchu. V této oblasti pneumatiky Continental značně převyšují pláště ostatních špičkových výrobců.

"Váhové ohodnocení 40%, které většina těchto odborných institucí připisuje vlastnostem na mokru, odráží skutečnost, jak jsou pro řidiče právě tyto vlastnosti důležité. Chceme nabídnout našim zákazníkům především bezpečnost. Tyto výsledky podtrhují naši kvalitu a důležitost našeho závazku zvýšit bezpečnost na silnicích," vysvětluje Ralf Hoffmann, manažer značky Continental. Na konci minulého roku podepsala společnost Continental AG Evrop-skou chartu bezpečnosti silničního provozu, která má za cíl snížit do roku 2010 nehodovost na silnicích v Evropě na polovinu.

Zkouška brzdné dráhy, kterou provedla společnost TÜV Süd Automotive (zpráva č. 76225118), opět potvrdila vynikající brzdné vlastnosti letních pneumatik ContiPremiumContact 2. Tato nezávislá společnost testovala pneumatiky vyrobené společností Continental spolu s pneumatikami od šesti konkurenčních firem včetně známých špičkových výrobců v rozměru 205/55 R 16 H. Všechny výrobky byly společností TÜV zakoupeny u specializovaných prodejců pneumatik. Společnost TÜV měřila brzdnou dráhu na suché a mokré vozovce. Všechna měření byla porovnávána při rychlosti 80 km/h na mokré vozovce a při 100 km/h na suché. Celkově testované vozidlo s pneumatikami ContiPremiumContact 2 brzdilo na suchém i mokrém asfaltu lépe  než na pneumatikách od všech ostatních konkurenčních značek. Rozdíl mezi pneumatikami Continental a průměrnými pneumatikami z testovacího okruhu byl patrný: pneumatiky Continental brzdily o 5,3 % lépe na suché vozovce a zhruba o 7 % lépe na vozovce mokré. Mezi pneumatikami  Continental a pneumatikami z čínského dovozu, které dopadly nejhůře, činil rozdíl v brzdné dráze na mokré vozovce více než 20 %, což odpovídá vzdálenosti přes deset metrů.

Společnost TÜV Süd Automotive k provedení daného testu použila Golf V 2.0 TDI s aktivovaným ABS. Test byl sledován pomocí GPS a referenční pneumatika byla hodnocena jako 100%. Výrobky společnosti Continental splňují také kvalitativní požadavky automobilového průmyslu na nejvyšší úrovni. Od roku 2003 je Continental jedničkou v první výbavě nových automobilů v Evropě, svůj tržní podíl na poli první výbavy postupně zvýšil až na současných více než 30 %.

Připomínky Manfreda Wennemera, generálního ředitele společnosti Continental; Dr. Karla-Thomase Neumanna, člena představenstva, mimo jiné odpovědného za divizi Chassis & Safety; Michaela Ramstettera, šéfredaktora časopisu ADAC Motorwelt (ADAC Motor World) a Dr. Burkharda Wiese, ředitele vývoje pneumatik pro osobní a lehké užitkové automobily ve společnosti Continental, o významu brzdných vlastností můžete najít on-line na webových stránkách www.bester-im-bremsen.de.

S obratem plánovaným pro rok 2008 na více než 26,4 miliard EUR představuje společnost Continental jednoho z pěti předních světových dodavatelů pro automobilový průmysl. Jako dodavatel pneumatik, brzdných systému, systémů a součástí pro pohonné ústrojí a šasi, přístrojové techniky, automobilové elektroniky a technických elastomerů, přispívá Continental ke zvýšení jízdní bezpečnosti a také k ochraně globálního klimatu. Společnost v současné době zaměstnává přibližně 150 000 zaměstnanců na téměř 200 místech v 36 zemích.

Continental je oficiálním partnerem UEFA EURO 2008 TM, které se bude konat v červnu 2008 v Rakousku a ve Švýcarsku. Další informace najdete na adresách www.ContiSoccerWorld.com , www.contifanworld.com a www.conti-online.com.

Zdroj: Tisková zpráva Barum Continental spol. s r. o.

Vytisknout

Diskuze: Dle TÜV SÜD je Continental na mokro nejlepší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Cee´d SportyWagon

Kia chce vybavit Policii ČR svými vozy

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud