Napriek faktu, že slovenské rally majstrovstvá už majú svoje úvodné kolo za sebou, Vlada Hanuša sme na štarte súťaže vo Valašskom Meziříčí nemali možnosť sledovať. Stretnúť sa s ním mohli fanúšikovia iba v servisnej zóne.
„Dôvodom mojej neúčasti na štarte súťaže vo Valmeze bol fakt, že som moju „Fionu“ prenajal otcovi a synovi Čechovým, ktorí s týmto autom debutovali v slovenskom šampionáte,“ vysvetlil úvodom Vlado Hanuš.
Ak by si fanúšikovia VH Autoracing a Vlada Hanuša mysleli, že to tak ostane počas celej sezóny, sú na veľkom omyle. Vlado v spolupráci s Karolínou Jugasovou totiž poriadne prevetrajú Ford Fiesta R5 už počas nadchádzajúcej soboty v Slušoviaciach a ich okolí. Stane sa tak v rámci podujatia 25. Vančík Rallysprint Kopná 2019, úvodnom podujatí českej Rallysprintovej série.
„Som rád, že sa opäť postavím na štart súťaže. Zima bola dlhá a mne to už začínalo aj chýbať. Vo Forde Fiesta R5 sa predstavím v spolupráci s Karolínou Jugasovou, čiže pôjdeme v starej zostave. Viem, že oproti konkurencii, ktorá je už poriadne rozbehnutá sme v určitej nevýhode, ale nám to vôbec nevadí. Podstatné pre nás je poriadne si užiť súťaž, ktorá je síce kratšia, ale o to krajšia. Vďaka za tento štart samozrejme patrí všetkým partnerom VH Autoracing Teamu, ale aj mojim mechanikom, rodine a všetkým ktorí akoukoľvek formou pomáhajú,“ doplnil Vlado Hanuš.
Organizátor podujatia 25. Vančík Rallysprint Kopná 2019 pre všetkých súťažiacich pripravil trať o dĺžke takmer dvesto kilometrov. V tomto počte je už započítaných aj sedemdesiatka „ostrých“ kilometrov, ktoré sú rozdelené do siedmych rýchlostných skúšok. Prvá súťažná posádka, zo stovky prihlásených, vyštartuje zdolávať trať v sobotu (13.4.2019) o 9:00 hodine a na cieľovej rampe by sme ju mali privítať o štvrť na 5 popoludní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.