Jezdci World Rally Championship si zvolili čísla, pod kterými budou závodit v následující sezoně. Stal se tak v historii WRC vůbec poprvé.
Jednou ze změn ve WRC pro tuto sezonu je to, že si jezdci zvolili čísla, pod kterými budou závodit celou sezonu. WRC tedy následuje F1, Moto GP anebo německé DTM. Tato novinka byla odsouhlasena na zasedání World Motor Sport Council v říjnu 2018.
Piloti WRC odtajnili svoje vybraná čísla na akci Autosport International v britském Birminghamu. Jediným full time pilotem WRC, který se akce nezúčastnil, byl Sébastien Ogier, který ale bude na svém voze i nadále vozit číslo 1. Jeho kolega u Citroënu, Esapekka Lappi, bude jezdit s číslem 4.
Jednička Hyundai, Thierry Neuville, bude na svém i20 WRC vozit číslo 11. Andreas Mikkelsen bude mít číslo 89, které značí rok narození jak Andrease tak i jeho navigátora, Anderse Jaegera. Kris Meeke, který se vrací do WRC, bude mít na své Toyotě Yaris WRC číslo 5, když nechal svoji dceru, aby mu vybrala číslo. V době konání této akce nebylo úplně jasné, jaké číslo bude mít Sébastien Loeb, který aktuálně soutěží na Dakaru. Později bylo oznámeno, že si vybral číslo 19 - jednička značí jeden juniorský titul a devítka značí jeho tituly ve WRC.
Čísla pilotů jednotlivých týmů:Citroën#1 Sebastien Ogier#4 Esapekka Lappi
Toyota#8 Ott Tänak#10 Jari-Matti Latvala#5 Kris Meeke
Hyundai#11 Thierry Neuville#89 Andreas Mikkelsen#6 Dani Sordo#19 Sebastien Loeb
M-Sport#3 Teemu Suninen#33 Elfyn Evans
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?