Jezdci World Rally Championship si zvolili čísla, pod kterými budou závodit v následující sezoně. Stal se tak v historii WRC vůbec poprvé.
Jednou ze změn ve WRC pro tuto sezonu je to, že si jezdci zvolili čísla, pod kterými budou závodit celou sezonu. WRC tedy následuje F1, Moto GP anebo německé DTM. Tato novinka byla odsouhlasena na zasedání World Motor Sport Council v říjnu 2018.
Piloti WRC odtajnili svoje vybraná čísla na akci Autosport International v britském Birminghamu. Jediným full time pilotem WRC, který se akce nezúčastnil, byl Sébastien Ogier, který ale bude na svém voze i nadále vozit číslo 1. Jeho kolega u Citroënu, Esapekka Lappi, bude jezdit s číslem 4.
Jednička Hyundai, Thierry Neuville, bude na svém i20 WRC vozit číslo 11. Andreas Mikkelsen bude mít číslo 89, které značí rok narození jak Andrease tak i jeho navigátora, Anderse Jaegera. Kris Meeke, který se vrací do WRC, bude mít na své Toyotě Yaris WRC číslo 5, když nechal svoji dceru, aby mu vybrala číslo. V době konání této akce nebylo úplně jasné, jaké číslo bude mít Sébastien Loeb, který aktuálně soutěží na Dakaru. Později bylo oznámeno, že si vybral číslo 19 - jednička značí jeden juniorský titul a devítka značí jeho tituly ve WRC.
Čísla pilotů jednotlivých týmů:Citroën#1 Sebastien Ogier#4 Esapekka Lappi
Toyota#8 Ott Tänak#10 Jari-Matti Latvala#5 Kris Meeke
Hyundai#11 Thierry Neuville#89 Andreas Mikkelsen#6 Dani Sordo#19 Sebastien Loeb
M-Sport#3 Teemu Suninen#33 Elfyn Evans
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.