Thierry Neuville jasně varoval svůj Hyundai World Rally Team, když řekl, že příští rok proti Ottu Tänakovi a Toyotě nebude mít žádnou šanci bez významného zlepšení auta.
V letošním šampionátu skončil Thierry Neuville na druhém místě, když v určité fázi sezony jednoznačně vedl a vypadalo to, že titul získá on. Belgičan teď nešetřil kritikou na svůj tým a jeho management. Zkritizoval také své týmové kolegy, od kterých se mu během roku nedostalo dostatečně velké podpory.
"Samozřejmě pokud nebudeme růst v rychlosti a výkonnosti, tak nemáme příští rok [proti Ottu Tänakovi a Toyotě] žádnou šanci. Potřebujeme vývoj a pak uvidíme. Potřebujeme se zlepšit obecně, není to jen jedno místo, kde potřebujeme auto vylepšit," začal Thierry Neuville.
Zatím také není úplně jasná sestava továrního týmu Hyundai pro příští rok. Vše by se mělo rozhodnout po posezónním jednání týmu v Soulu, které proběhne příští týden. Své místo má jisté pouze Neuville. Kolik soutěží pojede Dani Sordo, Andreas Mikkelsen a Hayden Paddon, to zatím nikdo neví. Nicméně dle Belgičana musí kdokoliv z jeho týmových kolegů příští rok předvádět zlepšené výkony. Vždyť Neuville je jediným, kdo pro Hyundai dokázal získat vítězství od triumfu Haydena Paddona na Rally Argentina zkraje roku 2016.
"Často jsem samotný. Myslím, že to bylo vidět tento rok - ostatní týmy měly dobrou podporu pro jejich jezdce, ale já ne. To je pak samozřejmě problém také pro šampionát [výrobců]," dodal Thierry Neuville. Týmový šéf, Michel Nandan, tuto výzvu přijal: "Nevím, co mají [Toyota] v plánu za vylepšení.
Ale každý pracuje na příští sezoně a my musíme zrychlit a dostihnout je. To je vše, co mohu říct. Máme věci, na kterých pracujeme. V Austrálii byl v Thierryho autě nový motor - měl novou hlavu. V tom musíme pokračovat. Během zimy budeme pracovat na motoru, převodovce i zavěšení. To je ale pravidelná práce, která se nezastaví."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.