Jak se zdá, tak Citroën hodně tlačí na to, aby měl v roce 2019 jezdeckou sestavu, se kterou by mohl pomýšlet na vítězství v šampionátu. Jeho cílem je mít následující jezdce: Sébastiena Ogiera, Esapekku Lappiho a Craiga Breena.
Debaty ohledně možného angažmá v Citroënu se Sébastienem Ogierem se táhnou už týdny. Ale diskuze s Esapekkou Lappi, zdá se, gradují. Zatímco pětinásobný mistr světa, Ogier, který hájí aktuálně barvy M-Sport Fordu, je hlavním cílem pro Citroën, tak případný neúspěch ve snaze o jeho získání by ještě zvýšily tlak na získání Lappiho.
Manažer finského pilota se poprvé potkal se šéfem Citroënu, Pierre Budarem, v červnu a minulý měsíc měl 27 letý pilot navštívit zázemí Citroën Racingu a blíže se seznámit s C3 WRC. To samozřejmě nenechává klidným šéfa továrního týmu Toyota, Tommiho Mäkinena, který dal Finovi a někdejšímu továrnímu pilotovi Škody Motorsport nabídku na příští rok, když zopakoval, že by si pro rok 2019 rád udržel vedle Jariho-Mattiho Latvaly a Otta Tänaka i Esapekku Lappiho.
Manažer Lappiho, Erik Veiby, potvrdil, že mají nabídku od Toyoty, ale dodal, že jednají i s jinými týmy. "Esapekka dělá svoji práci a jezdí pro Toyotu, která je jeho zaměstnavatelem, tak dobře, jak jen to jde," řekl Erik Veiby pro britský Autosport. "Mohu potvrdit, že dostal nabídku od Toyoty a jednáme i ostatními týmy o příštím roce, ale nic jsme ještě nepodepsali."
Aktuálním jezdcům Citroënu, Craigu Breenovi a Madsi Ostbergovi, vyprší na konci roku u Citroënu jejich smlouvy. Oba by ale rádi v týmu pokračovali. Breen začal letošní sezonu dobře, když zajel druhé místo ve Švédsku. Pak ale musel dvě soutěže absentovat, když dělal místo pro Sébastiena Loeba. Od té doby už jezdí, ale vždycky jej potká zkraje rally nějaká smůla.
Citroën nadále trvá na tom, že pro příští rok ještě s nikým podepsáno nemá a neočekává, že by měl v průběhu srpna co oznámit. Tiskový mluvčí týmu řekl: "Nic se nezměnilo. Jednání nadále trvají."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.