Citroën dnes konečně oznámil, jak bude vypadat po vyhazovu Krise Meekea jeho sestava pro zbytek sezony. Pierre Budar dnes jmenoval do pozice továrního jezdce Madse Ostberga.
Potvrzení Madse Ostberga jako nástupce Kris Meekea není až tak velkým překvapením. Nor se v Citroënu objeví ve všech zbývajících soutěžích (Finsko, Německo, Turecko, Velká Británie a Austrálie) s výjimkou Španělska, kde pojede Sébastien Loeb. Mads Ostberg už letos odjel tři soutěže s Citroënem C3 WRC a teď se vrací do týmu, kde už v letech 2013 a 2014 působil.
"Jsem nadšený z možnosti pokračovat v Citroën Racingu! Bylo mi ctí vrátit se do týmu pro tyto první tři soutěže. V týmu jsem před několika lety navíc už jezdil. Jsem poctěn důvěrou značky a Pierra [Budara], udělám vše, co bude v mých silách, aby jim důvěru oplatil.
Navíc stále lépe poznávám C3 WRC a blíží se moje oblíbené Finsko. Jsem přesvědčen o tom, že máme všechny trumfy v rukou k tomu, abychom zajeli dobrý výsledek ve všech pěti zbývajících soutěžích," popsal svoje pocity jezdec.
Vedle Ostberga se ve druhém voze na všech soutěžích objeví Craig Breen, Khalid Al-Qassimi pojede ve Finsku, Turecku a Španělsku. Ve Španělsku tak uvidíme tři vozy C3 WRC (sestava Breen-Loeb-Al-Qassimi). Ostberg má smůlu, protože i kdyby si chtěl start zaplatit, tak tým nemá k dispozici tolik speciálů.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.