Citroën dnes konečně oznámil, jak bude vypadat po vyhazovu Krise Meekea jeho sestava pro zbytek sezony. Pierre Budar dnes jmenoval do pozice továrního jezdce Madse Ostberga.
Potvrzení Madse Ostberga jako nástupce Kris Meekea není až tak velkým překvapením. Nor se v Citroënu objeví ve všech zbývajících soutěžích (Finsko, Německo, Turecko, Velká Británie a Austrálie) s výjimkou Španělska, kde pojede Sébastien Loeb. Mads Ostberg už letos odjel tři soutěže s Citroënem C3 WRC a teď se vrací do týmu, kde už v letech 2013 a 2014 působil.
"Jsem nadšený z možnosti pokračovat v Citroën Racingu! Bylo mi ctí vrátit se do týmu pro tyto první tři soutěže. V týmu jsem před několika lety navíc už jezdil. Jsem poctěn důvěrou značky a Pierra [Budara], udělám vše, co bude v mých silách, aby jim důvěru oplatil.
Navíc stále lépe poznávám C3 WRC a blíží se moje oblíbené Finsko. Jsem přesvědčen o tom, že máme všechny trumfy v rukou k tomu, abychom zajeli dobrý výsledek ve všech pěti zbývajících soutěžích," popsal svoje pocity jezdec.
Vedle Ostberga se ve druhém voze na všech soutěžích objeví Craig Breen, Khalid Al-Qassimi pojede ve Finsku, Turecku a Španělsku. Ve Španělsku tak uvidíme tři vozy C3 WRC (sestava Breen-Loeb-Al-Qassimi). Ostberg má smůlu, protože i kdyby si chtěl start zaplatit, tak tým nemá k dispozici tolik speciálů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.