Citroën dnes konečně oznámil, jak bude vypadat po vyhazovu Krise Meekea jeho sestava pro zbytek sezony. Pierre Budar dnes jmenoval do pozice továrního jezdce Madse Ostberga.
Potvrzení Madse Ostberga jako nástupce Kris Meekea není až tak velkým překvapením. Nor se v Citroënu objeví ve všech zbývajících soutěžích (Finsko, Německo, Turecko, Velká Británie a Austrálie) s výjimkou Španělska, kde pojede Sébastien Loeb. Mads Ostberg už letos odjel tři soutěže s Citroënem C3 WRC a teď se vrací do týmu, kde už v letech 2013 a 2014 působil.
"Jsem nadšený z možnosti pokračovat v Citroën Racingu! Bylo mi ctí vrátit se do týmu pro tyto první tři soutěže. V týmu jsem před několika lety navíc už jezdil. Jsem poctěn důvěrou značky a Pierra [Budara], udělám vše, co bude v mých silách, aby jim důvěru oplatil.
Navíc stále lépe poznávám C3 WRC a blíží se moje oblíbené Finsko. Jsem přesvědčen o tom, že máme všechny trumfy v rukou k tomu, abychom zajeli dobrý výsledek ve všech pěti zbývajících soutěžích," popsal svoje pocity jezdec.
Vedle Ostberga se ve druhém voze na všech soutěžích objeví Craig Breen, Khalid Al-Qassimi pojede ve Finsku, Turecku a Španělsku. Ve Španělsku tak uvidíme tři vozy C3 WRC (sestava Breen-Loeb-Al-Qassimi). Ostberg má smůlu, protože i kdyby si chtěl start zaplatit, tak tým nemá k dispozici tolik speciálů.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.