Snižuje Citroën svoje cíle? Budar bude spokojený s pravidelnými body

Breen, Craig - Martin, Scott
Breen, Craig - Martin, Scott, foto: Red Bull
-haj 18. června 2018 22:07
Sdílej:

Jestliže ostatní tři výrobci na minulé soutěži na Sardinii bojovali o nejrychlejší časy, tak Citroën zůstal tak trochu stranou zájmu. Jeho vůz byl spolehlivý, ale piloti francouzského týmu nedokázali jet s autem rychle.

Tovární tým Citroënu po rozchodu s Krisem Meekem aktuálně bohužel nemá jezdce, který by mohl pomýšlet na nejvyšší příčky. Pierre Budar, šéf týmu, řekl, že by se jeho stáj měla zaměřit spíše na jiné cíle. Zdá se, že aktuálním cílem svěřenců Citroënu je prostě dojíždět do cíle bez nehod. 

"V kontextu, který je pro nás aktuální, jsme si dali nové cíle. [Na Sardinii] jsme dojeli do cíle se dvěma auty bez úhony na bodech a to bez nějakých problémů se spolehlivostí. Pokud naše pozice pozdějších vozů na trati nebyla úplnou výhodou za deště, tak ale v pátek jsme udělali několik menších chyb, které nás stály hodně času a my jsme tak byli nuceni otevírat cestu v následujících dvou dnech," říká Pierre Budar, šéf továrního týmu.

"Když dojedete takto, tak nemůžete mít jiné cíle než posbírat pár bodů tak, abyste se příští rok mohli vrátit ještě silnější." Budar si je jistý tím, že C3 WRC má rychlost, a tak žádá členy týmu, aby byli trpěliví. V příští sezoně očekává lepší výsledky. Jinými slovy řečeno, cílem týmu pro příští rok je jednoznačně získat špičkového jezdce. 

"Pokud jsou v týmu lidé se závodním duchem, pak samozřejmě chtějí vyhrávat. Všichni dobře chápou, že provedeme restrukturalizaci a pro sezonu 2019 stanovíme nové cíle - to ale bude chvilku trvat. V aktuální fázi, ve které se nacházíme, drží všichni spolu a soustředí se na svoje úkoly. 

Víme, že máme v C3 WRC dobré auto. Naše auto je konkurenceschopné na všech površích, které se v šampionátu nacházejí. Proto máme všechny ingredience k tomu, abychom se vrátil zpět na vrchol," věří šéf týmu Citroën. 

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.