Ott Tänak je po vítězství v Argentině jasně nejlepším jezdcem Toyoty v MS, avšak šéf továrního týmu Toyota, Tommi Mäkinen, nechce, alespoň zatím, o týmové režii nic slyšet.
Jari-Matti Latvala a Esapekka Lappi se zatím dle Tommiho Mäkinena nemusejí obávat týmové režie ve prospěch Otta Tänaka. Po Argentině se Estonec jeví jako jediný jezdec Toyoty, který může ještě letos promluvit do boje o titul mezi jezdci. Na Lappiho má náskok 32 bodů, na Latvalu dokonce 41 bodů.
"Věřím, že je lepší, když necháte jet jezdce jejich vlastní soutěž," řekl Tommi Mäkinen pro 'Motorsport-Total.com'. "Pro šampionát je důležité, aby dvě auta dojela co možná nejvíc vpředu. Ale zatím je moc brzy na to, abychom uvažovali o týmové režii. Rád bych nechal jezdce dělat, co chtějí." Fin poukazuje na domácí rally: "Myslím, že kdybych Latvalovi a Lappimu řekl, aby ve Finsku jeli pomaleji, tak bych je hodně rozrušil."
S názorem svého šéfa souhlasí i Ott Tänak: "Bojuji sám za sebe. Tak brzy by se o tom [týmové režii] nemělo vůbec mluvit. V týmu panuje otevřená atmosféra, nemáme jezdce číslo 1, 2, 3. My se soustředíme na svoje věci, a Jari-Matti zase na svoje."
Pokud jde o Latvalu, tak tomu Mäkinen radí, aby na poslední výpadky co nejrychleji zapomněl: "Můžeme na to zapomenout a pokusíme se Jariho-Mattiho podpořit. Musí se dívat dopředu a soustředit se na další rally. Bylo to velké zklamání, hlavně pro něj."
A jak vypadají dle Mäkinena dříve zvažované starty Nassera Al-Attiyaha ve čtvrté Toyotě Yaris WRC? "Nemohu garantovat, že to vyjde. Proto v tuto chvíli říkám, že z toho nic nebude. Naším cílem není nasazovat čtvrté auto pro soukromníka. Ale kdyby to klaplo, tak by to nebylo špatné. Ale určitě to pro nás není priorita."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?