Mads Ostberg již letos v továrním Citroënu C3 WRC startoval, bylo to na Rally Sweden. Nor potvrdil další dvě soutěže ve francouzském týmu - uvidíme jej v Portugalsku a také na Sardinii.
Na těchto soutěžích tak tým Citroën nasadí třetí auto do soutěže. V Argentině navíc uvidíme poprvé letos za volantem C3 WRC Khalida Al-Qassimiho.
"Jsem opravdu moc rád, že mohu potvrdit, že pojedu další dvě soutěže v Citroënu C3 WRC. Je skvělé opět usednout do tohoto vozu a jet v tomto týmu. Od Švédska mám již dlouhou pauzu. Udělám vše proto, abych ukázal, že mám stále ještě svoje místo na rally scéně. Doufám, že se později v sezoně do vozu zase vrátím," popisuje Mads Ostberg.
Citroënu zatím patří poslední místo mezi týmy a rád by se posunul pořadím výše. Do vozu se také vrací Craig Breen, který musel v posledních dvou soutěžích uvolnit své místo Sébastienu Loebovi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?