Mads Ostberg již letos v továrním Citroënu C3 WRC startoval, bylo to na Rally Sweden. Nor potvrdil další dvě soutěže ve francouzském týmu - uvidíme jej v Portugalsku a také na Sardinii.
Na těchto soutěžích tak tým Citroën nasadí třetí auto do soutěže. V Argentině navíc uvidíme poprvé letos za volantem C3 WRC Khalida Al-Qassimiho.
"Jsem opravdu moc rád, že mohu potvrdit, že pojedu další dvě soutěže v Citroënu C3 WRC. Je skvělé opět usednout do tohoto vozu a jet v tomto týmu. Od Švédska mám již dlouhou pauzu. Udělám vše proto, abych ukázal, že mám stále ještě svoje místo na rally scéně. Doufám, že se později v sezoně do vozu zase vrátím," popisuje Mads Ostberg.
Citroënu zatím patří poslední místo mezi týmy a rád by se posunul pořadím výše. Do vozu se také vrací Craig Breen, který musel v posledních dvou soutěžích uvolnit své místo Sébastienu Loebovi.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.