Mads Ostberg již letos v továrním Citroënu C3 WRC startoval, bylo to na Rally Sweden. Nor potvrdil další dvě soutěže ve francouzském týmu - uvidíme jej v Portugalsku a také na Sardinii.
Na těchto soutěžích tak tým Citroën nasadí třetí auto do soutěže. V Argentině navíc uvidíme poprvé letos za volantem C3 WRC Khalida Al-Qassimiho.
"Jsem opravdu moc rád, že mohu potvrdit, že pojedu další dvě soutěže v Citroënu C3 WRC. Je skvělé opět usednout do tohoto vozu a jet v tomto týmu. Od Švédska mám již dlouhou pauzu. Udělám vše proto, abych ukázal, že mám stále ještě svoje místo na rally scéně. Doufám, že se později v sezoně do vozu zase vrátím," popisuje Mads Ostberg.
Citroënu zatím patří poslední místo mezi týmy a rád by se posunul pořadím výše. Do vozu se také vrací Craig Breen, který musel v posledních dvou soutěžích uvolnit své místo Sébastienu Loebovi.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.