Mads Ostberg již letos v továrním Citroënu C3 WRC startoval, bylo to na Rally Sweden. Nor potvrdil další dvě soutěže ve francouzském týmu - uvidíme jej v Portugalsku a také na Sardinii.
Na těchto soutěžích tak tým Citroën nasadí třetí auto do soutěže. V Argentině navíc uvidíme poprvé letos za volantem C3 WRC Khalida Al-Qassimiho.
"Jsem opravdu moc rád, že mohu potvrdit, že pojedu další dvě soutěže v Citroënu C3 WRC. Je skvělé opět usednout do tohoto vozu a jet v tomto týmu. Od Švédska mám již dlouhou pauzu. Udělám vše proto, abych ukázal, že mám stále ještě svoje místo na rally scéně. Doufám, že se později v sezoně do vozu zase vrátím," popisuje Mads Ostberg.
Citroënu zatím patří poslední místo mezi týmy a rád by se posunul pořadím výše. Do vozu se také vrací Craig Breen, který musel v posledních dvou soutěžích uvolnit své místo Sébastienu Loebovi.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.