Přestože Kris Meeke minulý víkend získal první podiové umístění v této sezoně, nebyl jezdec plně spokojen. V soutěži totiž udělal hned několik menších chyb, které jej stály lepší výsledek.
Do Mexické rally vyrážel Meeke v pátek až jako sedmý na trati, což mu dávalo velkou výhodu. Jenomže v neděli položil svoji C3 WRC na bok, což mu znemožnilo bojovat o vítězství. "Abych byl upřímný, tak to pro mě nebyl moc dobrý víkend. Udělal jsem několik menších chyb, nic velkého, ale bylo jich víc...
Auto mělo výkonnost na vítězství, měl jsem dobrou pozici a také dobrý rytmus. V sobotu odpoledne jsem ztrácel jenom desetinu na kilometr v porovnání se Sebem [Ogierem]. Zažil jsem již horší víkendy, když jsem už v sobotu seděl v letadle domů. Ale nebyl to dobrý víkend. Pro mě je vždy nejdůležitější výkonnost auta. Ale na Korsice budeme silní.
Příchod Sébastiena do týmu byl asi něco podobného, jako když přišel Sébastien Ogier k M-Sportu. Najednou máte v týmu několikanásobného mistra světa. Úroveň se najednou zvedne. Sébastien [Loeb] je králem rally. Udělal přesně to, co jsem čekal, že udělá - odjel skvělou rally. Udělal, stejně jako já, jednu chybu. Mohli jsme mít obě auta na podium," lituje Kris Meeke.
"V týmu došlo k personálním změnám. Došlo ke změně i v celém PSA Motorsport - teď je pod jednou střechou RallyCross, rally, Dakar a Formule E. Bude to chtít chvíli čas, než si vše sedne. Pierre Budar [nový šéf týmu] ale odvádí skvělou práci. Máme na autě novinky. Už se těšíme na zbytek roku," zakončil Severní Ir.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?