Přestože Kris Meeke minulý víkend získal první podiové umístění v této sezoně, nebyl jezdec plně spokojen. V soutěži totiž udělal hned několik menších chyb, které jej stály lepší výsledek.
Do Mexické rally vyrážel Meeke v pátek až jako sedmý na trati, což mu dávalo velkou výhodu. Jenomže v neděli položil svoji C3 WRC na bok, což mu znemožnilo bojovat o vítězství. "Abych byl upřímný, tak to pro mě nebyl moc dobrý víkend. Udělal jsem několik menších chyb, nic velkého, ale bylo jich víc...
Auto mělo výkonnost na vítězství, měl jsem dobrou pozici a také dobrý rytmus. V sobotu odpoledne jsem ztrácel jenom desetinu na kilometr v porovnání se Sebem [Ogierem]. Zažil jsem již horší víkendy, když jsem už v sobotu seděl v letadle domů. Ale nebyl to dobrý víkend. Pro mě je vždy nejdůležitější výkonnost auta. Ale na Korsice budeme silní.
Příchod Sébastiena do týmu byl asi něco podobného, jako když přišel Sébastien Ogier k M-Sportu. Najednou máte v týmu několikanásobného mistra světa. Úroveň se najednou zvedne. Sébastien [Loeb] je králem rally. Udělal přesně to, co jsem čekal, že udělá - odjel skvělou rally. Udělal, stejně jako já, jednu chybu. Mohli jsme mít obě auta na podium," lituje Kris Meeke.
"V týmu došlo k personálním změnám. Došlo ke změně i v celém PSA Motorsport - teď je pod jednou střechou RallyCross, rally, Dakar a Formule E. Bude to chtít chvíli čas, než si vše sedne. Pierre Budar [nový šéf týmu] ale odvádí skvělou práci. Máme na autě novinky. Už se těšíme na zbytek roku," zakončil Severní Ir.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.