Přestože Kris Meeke minulý víkend získal první podiové umístění v této sezoně, nebyl jezdec plně spokojen. V soutěži totiž udělal hned několik menších chyb, které jej stály lepší výsledek.
Do Mexické rally vyrážel Meeke v pátek až jako sedmý na trati, což mu dávalo velkou výhodu. Jenomže v neděli položil svoji C3 WRC na bok, což mu znemožnilo bojovat o vítězství. "Abych byl upřímný, tak to pro mě nebyl moc dobrý víkend. Udělal jsem několik menších chyb, nic velkého, ale bylo jich víc...
Auto mělo výkonnost na vítězství, měl jsem dobrou pozici a také dobrý rytmus. V sobotu odpoledne jsem ztrácel jenom desetinu na kilometr v porovnání se Sebem [Ogierem]. Zažil jsem již horší víkendy, když jsem už v sobotu seděl v letadle domů. Ale nebyl to dobrý víkend. Pro mě je vždy nejdůležitější výkonnost auta. Ale na Korsice budeme silní.
Příchod Sébastiena do týmu byl asi něco podobného, jako když přišel Sébastien Ogier k M-Sportu. Najednou máte v týmu několikanásobného mistra světa. Úroveň se najednou zvedne. Sébastien [Loeb] je králem rally. Udělal přesně to, co jsem čekal, že udělá - odjel skvělou rally. Udělal, stejně jako já, jednu chybu. Mohli jsme mít obě auta na podium," lituje Kris Meeke.
"V týmu došlo k personálním změnám. Došlo ke změně i v celém PSA Motorsport - teď je pod jednou střechou RallyCross, rally, Dakar a Formule E. Bude to chtít chvíli čas, než si vše sedne. Pierre Budar [nový šéf týmu] ale odvádí skvělou práci. Máme na autě novinky. Už se těšíme na zbytek roku," zakončil Severní Ir.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.