Sébastien Loeb řekl, že mu je líto Craiga Breena, který se díky jeho startu v Mexiku (a na dalších dvou soutěžích) dostal pouze do role náhradníka. Breen totiž na všech třech soutěžích svoji druhou tovární C3 WRC přepouští Loebovi. Ir přitom ve Švédsku dojel na skvělém druhém místě.
'Motorsport.com' se Loeba zeptal, co si myslí o současné pozici Breena: "Musí to být pro něj frustrující. Ve Švédsku zajel opravdu dobrou rally, na druhou stranu, já o ničem nerozhodl. Citroën mi nabídl pár soutěží, je mi líto, že mám jeho auto, ale tak to je," řekl Sébastien Loeb.
Citroën se rozhodl, že letos nasadí do každé soutěže pouze dvě auta, na vybraných soutěžích pak ve třetím pojede Khalid Al-Quassimi. Mads Ostberg si svůj start ve Švédsku ve třetí C3 WRC zaplatil. Rozhodnutí o programu pouze pro dva vozy učinil šéf koncernu PSA, Carlos Tavares. Podle něj nejde o narušení programu výchovy mladého jezdec.
"Loeb je členem naší rodiny. Craig je mimo auto na tři soutěže, nemluvíme tu o 6 nebo 7 rally," řekl Tavares. Loeb se do auta v šotolinové specifikaci vrací poprvé od roku 2012. Teď má Francouz za sebou dva dny testů a sám přiznává, že neví, jak na tom bude.
"Nevím, jaký budu mít rytmus. Jisté je, že budu mít dobrou pozici na trati. To mi pomůže první den, pro zbytek rally je ale těžké dělat si jakýkoliv plán. Už dlouho jsem nejel takovou rally, je to šest let. Už se nemohu dočkat, až po prvních zkouškách zjistím, jak na tom jsem," zakončil Sébastien.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.