Nasser Al-Attiyah se pokusil do WRC vrátit v zimě 2016-2017 s Volkswagenem Polo WRC 2017. To mu však nevyšlo, Katařan však svoji snahu nevzdává.
Nasser Al-Attiyah jezdí v barvách Toyota Gazoo Racing již druhým rokem Rally Dakar. Proto má Katařan logicky blízko k továrnímu Toyoty v MS. Podle britských médií je jezdec ve finálních fázích jednání s Tommim Mäkinenem v otázce možnosti startů. Výsledkem by mělo být šest světových startů v Toyotě Yaris WRC.
Ve WRC se naposledy Nasser objevil v roce 2015 v Katalánsku, když vyhrál titul ve WRC2. Pokud dojde k dohodě s Toyotou, tak by první rally měla být soutěž v Argentině, následovat by mělo Portugalsko a nebo Sardinie. O auto se bude sice starat tovární tým Toyoty, avšak jezdec pojede jako soukromník se svými vlastními sponzory.
"Hovoříme spolu o programu pěti nebo šesti soutěží. Začátek spolupráce má být v Argentině, dále bychom auto připravili pro Portugalsko, Sardinii a některé další soutěže. Bylo by skvělé mít Nassera u nás v týmu, jak po stránce komerční, tak po stránce jeho zkušeností. Jestli je rychlý? To nevím, ale určitě dobře ví, oč v našem sportu běží," řekl Tommi Mäkinen.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?