Nasser Al-Attiyah se pokusil do WRC vrátit v zimě 2016-2017 s Volkswagenem Polo WRC 2017. To mu však nevyšlo, Katařan však svoji snahu nevzdává.
Nasser Al-Attiyah jezdí v barvách Toyota Gazoo Racing již druhým rokem Rally Dakar. Proto má Katařan logicky blízko k továrnímu Toyoty v MS. Podle britských médií je jezdec ve finálních fázích jednání s Tommim Mäkinenem v otázce možnosti startů. Výsledkem by mělo být šest světových startů v Toyotě Yaris WRC.
Ve WRC se naposledy Nasser objevil v roce 2015 v Katalánsku, když vyhrál titul ve WRC2. Pokud dojde k dohodě s Toyotou, tak by první rally měla být soutěž v Argentině, následovat by mělo Portugalsko a nebo Sardinie. O auto se bude sice starat tovární tým Toyoty, avšak jezdec pojede jako soukromník se svými vlastními sponzory.
"Hovoříme spolu o programu pěti nebo šesti soutěží. Začátek spolupráce má být v Argentině, dále bychom auto připravili pro Portugalsko, Sardinii a některé další soutěže. Bylo by skvělé mít Nassera u nás v týmu, jak po stránce komerční, tak po stránce jeho zkušeností. Jestli je rychlý? To nevím, ale určitě dobře ví, oč v našem sportu běží," řekl Tommi Mäkinen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.