Volkswagen Motorsport deklaroval, že fanouškům ukáže Polo WRC 2017 v barvách připravených pro soutěž v Monte Carlu. Toto velmi netrpělivě očekávané auto bylo již plně vyvinuté a těsně před homologací, jenomže pak došlo k ukončení aktivit továrního týmu a vůz nikdy nevyjel.
Šéf týmu VW Motorsport, Sven Smeets, se nechal slyšet, že jedno Polo WRC 2017 ve specifikaci pro Monte Carlo 2017 stojí plně připravené v garážích německého týmu v Hannoveru. I když auto na tratě nikdy nevyjede, tak jej Volkswagen ukáže fanouškům v závodních barvách, které měl připraveny pro sezonu 2017.
"Jednoho dne ukážeme auto tak, jak jsme jej měli připravené. Lidé jej tak uvidí jako pořádné závodní auto a ne v maskovacích testovacích barvách. Všichni už to auto znají. Zatím nebyl čas přemýšlet o tom, kde, kdy a jak auto ukážeme. Ale cílem je jej ukázat tak, jak by stálo na startu Rally Monte Carlo," řekl Smeets.
"Není to jenom na nás, musíme o tom promluvit také s našimi partnery." Pokud by se auto mělo představit na trati, tak těžko odhadovat, kdo by seděl za volantem. V roce 2017 měli být továrními jezdci Sébastien Ogier, Andreas Mikkelsen a Jari-Matti Latvala. Ti jsou teď u Fordu, Hyundai a Toyoty.
"Možná, že budeme muset počkat, až jeden z našich bývalých jezdců ukončí kariéru závodního jezdce, abychom to mohli udělat pořádně. Na dobré věci se vždycky vyplatí počkat," uvažuje Smeets. Další možností je, že VW ukáže pouze obrázek například na sociálních sítích.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?