Volkswagen Motorsport deklaroval, že fanouškům ukáže Polo WRC 2017 v barvách připravených pro soutěž v Monte Carlu. Toto velmi netrpělivě očekávané auto bylo již plně vyvinuté a těsně před homologací, jenomže pak došlo k ukončení aktivit továrního týmu a vůz nikdy nevyjel.
Šéf týmu VW Motorsport, Sven Smeets, se nechal slyšet, že jedno Polo WRC 2017 ve specifikaci pro Monte Carlo 2017 stojí plně připravené v garážích německého týmu v Hannoveru. I když auto na tratě nikdy nevyjede, tak jej Volkswagen ukáže fanouškům v závodních barvách, které měl připraveny pro sezonu 2017.
"Jednoho dne ukážeme auto tak, jak jsme jej měli připravené. Lidé jej tak uvidí jako pořádné závodní auto a ne v maskovacích testovacích barvách. Všichni už to auto znají. Zatím nebyl čas přemýšlet o tom, kde, kdy a jak auto ukážeme. Ale cílem je jej ukázat tak, jak by stálo na startu Rally Monte Carlo," řekl Smeets.
"Není to jenom na nás, musíme o tom promluvit také s našimi partnery." Pokud by se auto mělo představit na trati, tak těžko odhadovat, kdo by seděl za volantem. V roce 2017 měli být továrními jezdci Sébastien Ogier, Andreas Mikkelsen a Jari-Matti Latvala. Ti jsou teď u Fordu, Hyundai a Toyoty.
"Možná, že budeme muset počkat, až jeden z našich bývalých jezdců ukončí kariéru závodního jezdce, abychom to mohli udělat pořádně. Na dobré věci se vždycky vyplatí počkat," uvažuje Smeets. Další možností je, že VW ukáže pouze obrázek například na sociálních sítích.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?