Volkswagen Motorsport deklaroval, že fanouškům ukáže Polo WRC 2017 v barvách připravených pro soutěž v Monte Carlu. Toto velmi netrpělivě očekávané auto bylo již plně vyvinuté a těsně před homologací, jenomže pak došlo k ukončení aktivit továrního týmu a vůz nikdy nevyjel.
Šéf týmu VW Motorsport, Sven Smeets, se nechal slyšet, že jedno Polo WRC 2017 ve specifikaci pro Monte Carlo 2017 stojí plně připravené v garážích německého týmu v Hannoveru. I když auto na tratě nikdy nevyjede, tak jej Volkswagen ukáže fanouškům v závodních barvách, které měl připraveny pro sezonu 2017.
"Jednoho dne ukážeme auto tak, jak jsme jej měli připravené. Lidé jej tak uvidí jako pořádné závodní auto a ne v maskovacích testovacích barvách. Všichni už to auto znají. Zatím nebyl čas přemýšlet o tom, kde, kdy a jak auto ukážeme. Ale cílem je jej ukázat tak, jak by stálo na startu Rally Monte Carlo," řekl Smeets.
"Není to jenom na nás, musíme o tom promluvit také s našimi partnery." Pokud by se auto mělo představit na trati, tak těžko odhadovat, kdo by seděl za volantem. V roce 2017 měli být továrními jezdci Sébastien Ogier, Andreas Mikkelsen a Jari-Matti Latvala. Ti jsou teď u Fordu, Hyundai a Toyoty.
"Možná, že budeme muset počkat, až jeden z našich bývalých jezdců ukončí kariéru závodního jezdce, abychom to mohli udělat pořádně. Na dobré věci se vždycky vyplatí počkat," uvažuje Smeets. Další možností je, že VW ukáže pouze obrázek například na sociálních sítích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.