Volkswagen Motorsport deklaroval, že fanouškům ukáže Polo WRC 2017 v barvách připravených pro soutěž v Monte Carlu. Toto velmi netrpělivě očekávané auto bylo již plně vyvinuté a těsně před homologací, jenomže pak došlo k ukončení aktivit továrního týmu a vůz nikdy nevyjel.
Šéf týmu VW Motorsport, Sven Smeets, se nechal slyšet, že jedno Polo WRC 2017 ve specifikaci pro Monte Carlo 2017 stojí plně připravené v garážích německého týmu v Hannoveru. I když auto na tratě nikdy nevyjede, tak jej Volkswagen ukáže fanouškům v závodních barvách, které měl připraveny pro sezonu 2017.
"Jednoho dne ukážeme auto tak, jak jsme jej měli připravené. Lidé jej tak uvidí jako pořádné závodní auto a ne v maskovacích testovacích barvách. Všichni už to auto znají. Zatím nebyl čas přemýšlet o tom, kde, kdy a jak auto ukážeme. Ale cílem je jej ukázat tak, jak by stálo na startu Rally Monte Carlo," řekl Smeets.
"Není to jenom na nás, musíme o tom promluvit také s našimi partnery." Pokud by se auto mělo představit na trati, tak těžko odhadovat, kdo by seděl za volantem. V roce 2017 měli být továrními jezdci Sébastien Ogier, Andreas Mikkelsen a Jari-Matti Latvala. Ti jsou teď u Fordu, Hyundai a Toyoty.
"Možná, že budeme muset počkat, až jeden z našich bývalých jezdců ukončí kariéru závodního jezdce, abychom to mohli udělat pořádně. Na dobré věci se vždycky vyplatí počkat," uvažuje Smeets. Další možností je, že VW ukáže pouze obrázek například na sociálních sítích.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?