Aby mohli diváci lépe sledovat WRC během víkendů, plánují organizátoři signifikantní zlepšení televizních přenosů. Měl by se totiž zvýšit počet přenášených zkoušek.
WRC chce zlepšit televizní přenosy jednotlivých měřených testů a divákům nabídnout živé přenosy speciálních testů v roce 2018. Kromě toho bychom také měli mít možnost sledovat v televizi pódiové ceremonie, tiskové konference a autogramiády. Cílem WRC je nabídnout divákům kolem 25 hodin živých přenosů. Následovat by měly také analýzy expertů a zprávy ze studia, to vše by mělo dát fanouškům hlubší pohled na sport. Program by měl být navíc doplněn rozhovory s jednotlivými protagonisty.
Nové plány společnost WRC Promoter prezentoval dnes Olivier Ciesla na Autosport International Show v Birminghamu. Program WRC dokonce označil za "průkopnický". Fanoušci WRC by dle Ciesly měli mít brzy šanci se do dění kdykoliv připojit live. "Mohli by sledovat buď záběry ze své oblíbené zkoušky anebo ze servisního parku - je jedno kdy a kde."
Na tvorbě záběrů pro diváky se přitom svými kamerami, helikoptérami, drony a týmy podílí na 100 lidí. "WRC All Live" bude anglický program dostupný na kanálu WRC. "S WRC+ se diváci mohou ponořit live do akce. Interaktivní moderátor programu bude divákům v průběhu dne pomáhat. Také pro žurnalisty, týmy, organizátory a lidi zajišťující bezpečnost by mohl být nový systém výhodou," zakončil Ciesla.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.