Aby mohli diváci lépe sledovat WRC během víkendů, plánují organizátoři signifikantní zlepšení televizních přenosů. Měl by se totiž zvýšit počet přenášených zkoušek.
WRC chce zlepšit televizní přenosy jednotlivých měřených testů a divákům nabídnout živé přenosy speciálních testů v roce 2018. Kromě toho bychom také měli mít možnost sledovat v televizi pódiové ceremonie, tiskové konference a autogramiády. Cílem WRC je nabídnout divákům kolem 25 hodin živých přenosů. Následovat by měly také analýzy expertů a zprávy ze studia, to vše by mělo dát fanouškům hlubší pohled na sport. Program by měl být navíc doplněn rozhovory s jednotlivými protagonisty.
Nové plány společnost WRC Promoter prezentoval dnes Olivier Ciesla na Autosport International Show v Birminghamu. Program WRC dokonce označil za "průkopnický". Fanoušci WRC by dle Ciesly měli mít brzy šanci se do dění kdykoliv připojit live. "Mohli by sledovat buď záběry ze své oblíbené zkoušky anebo ze servisního parku - je jedno kdy a kde."
Na tvorbě záběrů pro diváky se přitom svými kamerami, helikoptérami, drony a týmy podílí na 100 lidí. "WRC All Live" bude anglický program dostupný na kanálu WRC. "S WRC+ se diváci mohou ponořit live do akce. Interaktivní moderátor programu bude divákům v průběhu dne pomáhat. Také pro žurnalisty, týmy, organizátory a lidi zajišťující bezpečnost by mohl být nový systém výhodou," zakončil Ciesla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.