Aby mohli diváci lépe sledovat WRC během víkendů, plánují organizátoři signifikantní zlepšení televizních přenosů. Měl by se totiž zvýšit počet přenášených zkoušek.
WRC chce zlepšit televizní přenosy jednotlivých měřených testů a divákům nabídnout živé přenosy speciálních testů v roce 2018. Kromě toho bychom také měli mít možnost sledovat v televizi pódiové ceremonie, tiskové konference a autogramiády. Cílem WRC je nabídnout divákům kolem 25 hodin živých přenosů. Následovat by měly také analýzy expertů a zprávy ze studia, to vše by mělo dát fanouškům hlubší pohled na sport. Program by měl být navíc doplněn rozhovory s jednotlivými protagonisty.
Nové plány společnost WRC Promoter prezentoval dnes Olivier Ciesla na Autosport International Show v Birminghamu. Program WRC dokonce označil za "průkopnický". Fanoušci WRC by dle Ciesly měli mít brzy šanci se do dění kdykoliv připojit live. "Mohli by sledovat buď záběry ze své oblíbené zkoušky anebo ze servisního parku - je jedno kdy a kde."
Na tvorbě záběrů pro diváky se přitom svými kamerami, helikoptérami, drony a týmy podílí na 100 lidí. "WRC All Live" bude anglický program dostupný na kanálu WRC. "S WRC+ se diváci mohou ponořit live do akce. Interaktivní moderátor programu bude divákům v průběhu dne pomáhat. Také pro žurnalisty, týmy, organizátory a lidi zajišťující bezpečnost by mohl být nový systém výhodou," zakončil Ciesla.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.