Citroën se rozhodl do svého týmu pro Švédskou rally vzít Madse Ostberga. Nor má na jediné sněžné soutěži dobré výsledky, a tak jde z pohledu Citroënu o strategický krok.
Mads Ostberg jezdil za tovární Citroën již v letech 2014 a 2015. Poslední dva roky však jezdil ve Fordu, v roce 2017 jej nasazoval ve svém privátním týmu. Ve Švédsku se Mads přidá ke Krisi Meekovi a Craigu Breenovi, jenž se střídá ve druhém voze na třech soutěžích se Sébastienem Loebem.
"I pro mě je to malé překvapení. Jsem moc rád a je mi velkou ctí být součástí týmu na Švédské rally," řekl jezdec během výstavy Autosport International, na které byl jeho program s Citroënem představen. "Je to jedna z mých oblíbených soutěží. Byl jsem zde na podium hned několikrát. A přesně o to se pokusím i teď."
Ostberg pak potvrdil, že Švédsko je zatím jedinou soutěží, kterou má s Citroënem v plánu. Zároveň však doufá, že by mohla v průběhu roku přijít další šance. "Cítím se opravdu motivovaný a věřím, že bychom spolu mohli dosáhnout opravdu dobrého výsledku.
Snad se během roku ještě na některých soutěžích objevím. Tohle je skvělý tým. Pracoval jsem s nimi v minulosti a vím, čeho jsou schopni dosáhnout," zakončil jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?