Citroën se rozhodl do svého týmu pro Švédskou rally vzít Madse Ostberga. Nor má na jediné sněžné soutěži dobré výsledky, a tak jde z pohledu Citroënu o strategický krok.
Mads Ostberg jezdil za tovární Citroën již v letech 2014 a 2015. Poslední dva roky však jezdil ve Fordu, v roce 2017 jej nasazoval ve svém privátním týmu. Ve Švédsku se Mads přidá ke Krisi Meekovi a Craigu Breenovi, jenž se střídá ve druhém voze na třech soutěžích se Sébastienem Loebem.
"I pro mě je to malé překvapení. Jsem moc rád a je mi velkou ctí být součástí týmu na Švédské rally," řekl jezdec během výstavy Autosport International, na které byl jeho program s Citroënem představen. "Je to jedna z mých oblíbených soutěží. Byl jsem zde na podium hned několikrát. A přesně o to se pokusím i teď."
Ostberg pak potvrdil, že Švédsko je zatím jedinou soutěží, kterou má s Citroënem v plánu. Zároveň však doufá, že by mohla v průběhu roku přijít další šance. "Cítím se opravdu motivovaný a věřím, že bychom spolu mohli dosáhnout opravdu dobrého výsledku.
Snad se během roku ještě na některých soutěžích objevím. Tohle je skvělý tým. Pracoval jsem s nimi v minulosti a vím, čeho jsou schopni dosáhnout," zakončil jezdec.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?