Spekulovat se o tom začalo již na konci loňského roku, dnes byla tato informace potvrzena. Bryan Bouffier pojede celkem dvě soutěže MS WRC 2018 s třetím Fordem Fiesta WRC týmu Ford M-Sport. Francouze uvidíme na Monte Carlu a také na Korsice.
Na Monte Carlu startuje Bryan Bouffier pravidelně od roku 2010 a poměrně se mu zde daří. V roce 2011, ještě v rámci IRC, zde vyhrál. V roce 2015, už v MS, si dojel pro druhé místo celkově, hned za nedostižným Sébastienem Ogierem na Volkswagenu. Nevýhodou jezdce bude chybějící zkušenost s aktuálním autem.
"Moje noci jsou teď hodně krátké, když vím, že budu řídit takto neuvěřitelné auto. Ve snech jsem s tímto autem už najezdil hodně kilometrů. Upřímně, nemyslel jsem si, že dostanu šanci řídit toto auto. Nevěřil jsem ani v test, tak jsem hodně napjatý. Vždy je skvělé spolupracovat s Malcolmem a jeho týmem M-Sport. Jejich neuvěřitelný úspěch v roce 2017 mi dodává další motivaci.
Monte Carlo a Korsika jsou dvě odlišné soutěže, ale jsou to také moje dvě oblíbené soutěže. Jsou to dva francouzské závody sezony a startovat na nich je pro mě vždy potěšením - navíc ještě s novým autem! Mým plánem je zůstat uvolněný a bavit se. Rád bych také pro tým získal pár bodů - to by bylo třešničkou na dortu!" pokračuje Bryan Bouffier.
Francouze bude navigovat Jérôme Degout, ten v minulosti navigoval několik francouzských pilotů, například Davida Salanona, Sylvaina Michela, Jeana Marie Cuoqa. Druhou soutěží pro Bouffiera v M-Sportu bude letos Tour de Corse, která se jede 5. - 8. dubna.
A jak se ke startům Bouffiera staví Malcolm Wilson? "Je geniální mít Bryana v týmu na Rallye Monte-Carlo a Tour de Corse. Když se bavíme o těchto podnicích, tak můžeme říci, že jeho zkušenosti jsou nedocenitelné. V Bryanovi máme další kord v naší snaze o obhajobu titulu mistrů světa."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.