Spekulovat se o tom začalo již na konci loňského roku, dnes byla tato informace potvrzena. Bryan Bouffier pojede celkem dvě soutěže MS WRC 2018 s třetím Fordem Fiesta WRC týmu Ford M-Sport. Francouze uvidíme na Monte Carlu a také na Korsice.
Na Monte Carlu startuje Bryan Bouffier pravidelně od roku 2010 a poměrně se mu zde daří. V roce 2011, ještě v rámci IRC, zde vyhrál. V roce 2015, už v MS, si dojel pro druhé místo celkově, hned za nedostižným Sébastienem Ogierem na Volkswagenu. Nevýhodou jezdce bude chybějící zkušenost s aktuálním autem.
"Moje noci jsou teď hodně krátké, když vím, že budu řídit takto neuvěřitelné auto. Ve snech jsem s tímto autem už najezdil hodně kilometrů. Upřímně, nemyslel jsem si, že dostanu šanci řídit toto auto. Nevěřil jsem ani v test, tak jsem hodně napjatý. Vždy je skvělé spolupracovat s Malcolmem a jeho týmem M-Sport. Jejich neuvěřitelný úspěch v roce 2017 mi dodává další motivaci.
Monte Carlo a Korsika jsou dvě odlišné soutěže, ale jsou to také moje dvě oblíbené soutěže. Jsou to dva francouzské závody sezony a startovat na nich je pro mě vždy potěšením - navíc ještě s novým autem! Mým plánem je zůstat uvolněný a bavit se. Rád bych také pro tým získal pár bodů - to by bylo třešničkou na dortu!" pokračuje Bryan Bouffier.
Francouze bude navigovat Jérôme Degout, ten v minulosti navigoval několik francouzských pilotů, například Davida Salanona, Sylvaina Michela, Jeana Marie Cuoqa. Druhou soutěží pro Bouffiera v M-Sportu bude letos Tour de Corse, která se jede 5. - 8. dubna.
A jak se ke startům Bouffiera staví Malcolm Wilson? "Je geniální mít Bryana v týmu na Rallye Monte-Carlo a Tour de Corse. Když se bavíme o těchto podnicích, tak můžeme říci, že jeho zkušenosti jsou nedocenitelné. V Bryanovi máme další kord v naší snaze o obhajobu titulu mistrů světa."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.