Spekulovat se o tom začalo již na konci loňského roku, dnes byla tato informace potvrzena. Bryan Bouffier pojede celkem dvě soutěže MS WRC 2018 s třetím Fordem Fiesta WRC týmu Ford M-Sport. Francouze uvidíme na Monte Carlu a také na Korsice.
Na Monte Carlu startuje Bryan Bouffier pravidelně od roku 2010 a poměrně se mu zde daří. V roce 2011, ještě v rámci IRC, zde vyhrál. V roce 2015, už v MS, si dojel pro druhé místo celkově, hned za nedostižným Sébastienem Ogierem na Volkswagenu. Nevýhodou jezdce bude chybějící zkušenost s aktuálním autem.
"Moje noci jsou teď hodně krátké, když vím, že budu řídit takto neuvěřitelné auto. Ve snech jsem s tímto autem už najezdil hodně kilometrů. Upřímně, nemyslel jsem si, že dostanu šanci řídit toto auto. Nevěřil jsem ani v test, tak jsem hodně napjatý. Vždy je skvělé spolupracovat s Malcolmem a jeho týmem M-Sport. Jejich neuvěřitelný úspěch v roce 2017 mi dodává další motivaci.
Monte Carlo a Korsika jsou dvě odlišné soutěže, ale jsou to také moje dvě oblíbené soutěže. Jsou to dva francouzské závody sezony a startovat na nich je pro mě vždy potěšením - navíc ještě s novým autem! Mým plánem je zůstat uvolněný a bavit se. Rád bych také pro tým získal pár bodů - to by bylo třešničkou na dortu!" pokračuje Bryan Bouffier.
Francouze bude navigovat Jérôme Degout, ten v minulosti navigoval několik francouzských pilotů, například Davida Salanona, Sylvaina Michela, Jeana Marie Cuoqa. Druhou soutěží pro Bouffiera v M-Sportu bude letos Tour de Corse, která se jede 5. - 8. dubna.
A jak se ke startům Bouffiera staví Malcolm Wilson? "Je geniální mít Bryana v týmu na Rallye Monte-Carlo a Tour de Corse. Když se bavíme o těchto podnicích, tak můžeme říci, že jeho zkušenosti jsou nedocenitelné. V Bryanovi máme další kord v naší snaze o obhajobu titulu mistrů světa."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.