Spekulovat se o tom začalo již na konci loňského roku, dnes byla tato informace potvrzena. Bryan Bouffier pojede celkem dvě soutěže MS WRC 2018 s třetím Fordem Fiesta WRC týmu Ford M-Sport. Francouze uvidíme na Monte Carlu a také na Korsice.
Na Monte Carlu startuje Bryan Bouffier pravidelně od roku 2010 a poměrně se mu zde daří. V roce 2011, ještě v rámci IRC, zde vyhrál. V roce 2015, už v MS, si dojel pro druhé místo celkově, hned za nedostižným Sébastienem Ogierem na Volkswagenu. Nevýhodou jezdce bude chybějící zkušenost s aktuálním autem.
"Moje noci jsou teď hodně krátké, když vím, že budu řídit takto neuvěřitelné auto. Ve snech jsem s tímto autem už najezdil hodně kilometrů. Upřímně, nemyslel jsem si, že dostanu šanci řídit toto auto. Nevěřil jsem ani v test, tak jsem hodně napjatý. Vždy je skvělé spolupracovat s Malcolmem a jeho týmem M-Sport. Jejich neuvěřitelný úspěch v roce 2017 mi dodává další motivaci.
Monte Carlo a Korsika jsou dvě odlišné soutěže, ale jsou to také moje dvě oblíbené soutěže. Jsou to dva francouzské závody sezony a startovat na nich je pro mě vždy potěšením - navíc ještě s novým autem! Mým plánem je zůstat uvolněný a bavit se. Rád bych také pro tým získal pár bodů - to by bylo třešničkou na dortu!" pokračuje Bryan Bouffier.
Francouze bude navigovat Jérôme Degout, ten v minulosti navigoval několik francouzských pilotů, například Davida Salanona, Sylvaina Michela, Jeana Marie Cuoqa. Druhou soutěží pro Bouffiera v M-Sportu bude letos Tour de Corse, která se jede 5. - 8. dubna.
A jak se ke startům Bouffiera staví Malcolm Wilson? "Je geniální mít Bryana v týmu na Rallye Monte-Carlo a Tour de Corse. Když se bavíme o těchto podnicích, tak můžeme říci, že jeho zkušenosti jsou nedocenitelné. V Bryanovi máme další kord v naší snaze o obhajobu titulu mistrů světa."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.