Jari-Matti Latvala je odhodlaný udržet si svoji pozici v týmu Toyota. V uplynulé sezoně se japonský-finský tým točil právě kolem Latvaly. Fin se přitom k týmu Toyoty připojil až na konci roku 2016 po odchodu VW z WRC. Během zimy sehrál ale důležitou roli v tom, že Yaris vyhrál už ve své druhé soutěži.
Ott Tänak k Toyotě přichází pro průlomové sezoně u M-Sportu, ve které vyhrál dvě soutěže a bojoval o pozici vicemistra. Jari-Matti Latvala si uvědomuje, že Ott bude v rámci Toyoty hrozbou, avšak bude potřebovat čas, než si na auto zvykne. Estonec strávil u M-Sportu 7 let.
"Pracoval jsem na tom, aby Yaris byl mým autem. Teď se bude muset Tänak adaptovat na nové auto. V rámci týmu to bude dobrý souboj, pro příští rok máme silný tým. Vím, že chci být mistrem světa a to znamená být rychlejší než kdokoliv jiný, tedy i můj kolega," uvažuje Fin.
Latvala zažil něco podobného, když strávil poměrně dlouhý čas u M-Sportu před tím, než se připojil k Volkswagenu: "Vzpomínám si na to, když jsem odešel od M-Sportu a Fordu a přesedl do Volkswagenu. Bylo to těžké. Přechod k Toyotě byl jednodušší, protože už jsem s tím měl zkušenosti.
Pro Tänaka ale bude přechod mezi M-Sportem a Toyotou jeho první změnou. Může být poměrně obtížné se přizpůsobit, když jste byli tak dlouho v jednom týmu.
Když jsem šel k Volkswagenu, měl jsem tak trošku pocit, že je to tým Sébastiena Ogiera. On tam byl od začátku. Pokud jste rychlejší, než je váš kolega, tak je to OK. Pokud ale ne, tak zůstanete trošku ve stínu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?