PH Sport působí již zhruba 20 let v MS v rally. Letos si tým dal pod stromeček pěkný dárek, když v jejich garážích zaparkoval Citroën C3 WRC.
Tým bude vůz nasazovat do MS pro soukromníky, kteří budou mít zájem jezdit s aktuální technikou. Příští rok v srpnu by s tímto vozem měl jet například v Německu Jourdan Serderidis.
Šéf PH Sportu, Bertrand Piallat, pořízení nového vozu komentoval slovy: "Jsme velmi hrdí na to, že jsme byli vybráni Citroën Racingem jako tým, který má k dispozici Citroën C3 WRC v soukromých rukou. Toto auto se nepodobá žádnému jinému, které po tratích jezdí. Je proto jasné, že bude určenou pouze jezdcům, kteří jej dokáží zvládnout a využít.
Jsme moc rádi, že jsme u takto ambiciozního projektu. V minulosti jsme stáli za podobnými projekty s jezdi jako Sébastien Loeb, Sébastien Ogier nebo Stéphane Lefebvre." Ve Francii se okamžitě vyrojily spekulace, že by mohl být tento projekt určen pro výchovu nového mladého francouzského jezdce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.