PH Sport působí již zhruba 20 let v MS v rally. Letos si tým dal pod stromeček pěkný dárek, když v jejich garážích zaparkoval Citroën C3 WRC.
Tým bude vůz nasazovat do MS pro soukromníky, kteří budou mít zájem jezdit s aktuální technikou. Příští rok v srpnu by s tímto vozem měl jet například v Německu Jourdan Serderidis.
Šéf PH Sportu, Bertrand Piallat, pořízení nového vozu komentoval slovy: "Jsme velmi hrdí na to, že jsme byli vybráni Citroën Racingem jako tým, který má k dispozici Citroën C3 WRC v soukromých rukou. Toto auto se nepodobá žádnému jinému, které po tratích jezdí. Je proto jasné, že bude určenou pouze jezdcům, kteří jej dokáží zvládnout a využít.
Jsme moc rádi, že jsme u takto ambiciozního projektu. V minulosti jsme stáli za podobnými projekty s jezdi jako Sébastien Loeb, Sébastien Ogier nebo Stéphane Lefebvre." Ve Francii se okamžitě vyrojily spekulace, že by mohl být tento projekt určen pro výchovu nového mladého francouzského jezdce.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?