Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, se nechal slyšet, že Sébastien Loeb nepojede Rally Monte Carlo 2018. Francouzský tým hledá se svým dlouholetým jezdcem neustále možnosti, jak v příštím roce společně odjet alespoň několik vybraných soutěží MS.
Citroën sice ještě oficiálně neodhalil svoje piloty na příští rok, nicméně toto rozhodnutí nebude již dlouho odkládáno: "Je to otázka týdnů, protože přípravy na Monte Carlo začínají již v prosinci," řekl Yves Matton.
"Zatím mohu jen potvrdit, že Sébastien Loeb nebude na startu první soutěže roku, Rally Monte Carlo. Vzhledem k Rally Dakar časový harmonogram neumožňuje, aby se Sébastien zúčastnil za správných podmínek také Rally Monte Carlo," pokračuje Belgičan. My jen dodejme, že Rally Monte Carlo začíná 22. ledna. Dakar se jede mezi 6. až 20. lednem.
Účast v dalších soutěžích WRC se bude odvíjet od programu Loeba v rallycrossu. Další už jistou věcí je, že v červených barvách nepojede Sébastien Ogier - ten dá buďto přednost M-Sportu nebo ukončí kariéru.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.