Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, se nechal slyšet, že Sébastien Loeb nepojede Rally Monte Carlo 2018. Francouzský tým hledá se svým dlouholetým jezdcem neustále možnosti, jak v příštím roce společně odjet alespoň několik vybraných soutěží MS.
Citroën sice ještě oficiálně neodhalil svoje piloty na příští rok, nicméně toto rozhodnutí nebude již dlouho odkládáno: "Je to otázka týdnů, protože přípravy na Monte Carlo začínají již v prosinci," řekl Yves Matton.
"Zatím mohu jen potvrdit, že Sébastien Loeb nebude na startu první soutěže roku, Rally Monte Carlo. Vzhledem k Rally Dakar časový harmonogram neumožňuje, aby se Sébastien zúčastnil za správných podmínek také Rally Monte Carlo," pokračuje Belgičan. My jen dodejme, že Rally Monte Carlo začíná 22. ledna. Dakar se jede mezi 6. až 20. lednem.
Účast v dalších soutěžích WRC se bude odvíjet od programu Loeba v rallycrossu. Další už jistou věcí je, že v červených barvách nepojede Sébastien Ogier - ten dá buďto přednost M-Sportu nebo ukončí kariéru.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?