Tovární tým Citroënu se zřekl testu před soutěží ve Walesu, což teď zkritizoval Kris Meeke. Severní Ir dokonce řekl, že se na soutěž necítí optimálně připravený. Podobné počínání by se nelíbilo ani Sébastienu Ogierovi.
PR Citroënu označilo soutěž ve Walesu jako domácí pro jejich jezdce. Kris Meeke a Craig Breen se ale na soutěži necítí zrovna příjemně. Místo toho, aby na soutěž testovali přímo na místních tratích ve Walesu, tak museli vzít za vděk cestami na jihu Francie. Tam jsou ale suché a prašné šotolinové cesty, zatímco na Walesu na posádky čeká především bláto a kameny.
"Není to samozřejmě nejlepší styl, jak se připravit na rally. Museli jsme použít shakedown k tomu, abychom si otestovali rozdílná nastavení. Navíc nebylo optimální, že se cesty s každým průjezdem hodně měnily," říká frustrovaně Kris Meeke.
Citroën test přímo ve Walesu vypustil z nákladových důvodů. Podle Yvese Mattona jsou náklady na pronájem lesní cesty ve Walesu neúnosně vysoké. Proto Citroën namísto toho vybral úsek na jihu Francie.
Pokud je rozpočet Citroënu takto napnutý, pak je otázkou, zda-li si tým bude moci vůbec dovolit Sébastiena Ogiera. Jenomže podobnou "přípravu" na soutěž by mistr světa určitě neocenil. "Seb si kvůli podobným věcem dvakrát rozmyslí, jestli k nám půjde," zakončil Meeke.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?