Tovární tým Citroënu se zřekl testu před soutěží ve Walesu, což teď zkritizoval Kris Meeke. Severní Ir dokonce řekl, že se na soutěž necítí optimálně připravený. Podobné počínání by se nelíbilo ani Sébastienu Ogierovi.
PR Citroënu označilo soutěž ve Walesu jako domácí pro jejich jezdce. Kris Meeke a Craig Breen se ale na soutěži necítí zrovna příjemně. Místo toho, aby na soutěž testovali přímo na místních tratích ve Walesu, tak museli vzít za vděk cestami na jihu Francie. Tam jsou ale suché a prašné šotolinové cesty, zatímco na Walesu na posádky čeká především bláto a kameny.
"Není to samozřejmě nejlepší styl, jak se připravit na rally. Museli jsme použít shakedown k tomu, abychom si otestovali rozdílná nastavení. Navíc nebylo optimální, že se cesty s každým průjezdem hodně měnily," říká frustrovaně Kris Meeke.
Citroën test přímo ve Walesu vypustil z nákladových důvodů. Podle Yvese Mattona jsou náklady na pronájem lesní cesty ve Walesu neúnosně vysoké. Proto Citroën namísto toho vybral úsek na jihu Francie.
Pokud je rozpočet Citroënu takto napnutý, pak je otázkou, zda-li si tým bude moci vůbec dovolit Sébastiena Ogiera. Jenomže podobnou "přípravu" na soutěž by mistr světa určitě neocenil. "Seb si kvůli podobným věcem dvakrát rozmyslí, jestli k nám půjde," zakončil Meeke.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.