Tovární tým Citroënu se zřekl testu před soutěží ve Walesu, což teď zkritizoval Kris Meeke. Severní Ir dokonce řekl, že se na soutěž necítí optimálně připravený. Podobné počínání by se nelíbilo ani Sébastienu Ogierovi.
PR Citroënu označilo soutěž ve Walesu jako domácí pro jejich jezdce. Kris Meeke a Craig Breen se ale na soutěži necítí zrovna příjemně. Místo toho, aby na soutěž testovali přímo na místních tratích ve Walesu, tak museli vzít za vděk cestami na jihu Francie. Tam jsou ale suché a prašné šotolinové cesty, zatímco na Walesu na posádky čeká především bláto a kameny.
"Není to samozřejmě nejlepší styl, jak se připravit na rally. Museli jsme použít shakedown k tomu, abychom si otestovali rozdílná nastavení. Navíc nebylo optimální, že se cesty s každým průjezdem hodně měnily," říká frustrovaně Kris Meeke.
Citroën test přímo ve Walesu vypustil z nákladových důvodů. Podle Yvese Mattona jsou náklady na pronájem lesní cesty ve Walesu neúnosně vysoké. Proto Citroën namísto toho vybral úsek na jihu Francie.
Pokud je rozpočet Citroënu takto napnutý, pak je otázkou, zda-li si tým bude moci vůbec dovolit Sébastiena Ogiera. Jenomže podobnou "přípravu" na soutěž by mistr světa určitě neocenil. "Seb si kvůli podobným věcem dvakrát rozmyslí, jestli k nám půjde," zakončil Meeke.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?