Na začátku srpna to pro Hyundai a Thierryho Neuvillea vypadalo ještě dobře. Belgičan vedl po Finsku poprvé ve své kariéře tabulku jezdců v MS. Jenže o dva měsíce později je rodák ze St. Vith v naprosto jiné situaci - na svém kontě má od té doby dvě nuly a teď jezdec Hyundai odepsal šance na titul.
Na konci srpna na své "domácí" Rallye Deutschland Thierry Neuville otevíral tratě, protože byl první v průběžném hodnocení MS. Ve vinicích kolem řeky Mosely a následně ve vojenském prostoru Baumholder sváděl velmi vyrovnaný souboj o třetí místo se svým rivalem v boji o titul, Sébastienem Ogierem.
Jenže na Panzerplatte jeho naděje na vyhasly, když při zkrácení tratě v levotočivé zatáčce zlomil zavěšení levého zadního kola a musel odstoupit. V Španělsku byl v sobotu Belgičan pátý, jen 0,9s za Ogierem, jenže problém s hydraulikou u jeho Hyundai i20 Coupé WRC jej srazil pořadím zpět. Čtyři zkoušky před cílem navíc trefil kámen, o který opět poškodil zavěšení. V obou případech tedy zaznamenal 0 bodů.
Dva závody před koncem tedy na Ogiera ztrácí již 38 bodů. Jen připomeňme, že ve zbývajících dvou soutěžích lze získat již jen 60 bodů. Podle jezdce je odstup již moc velký: "Teď už je to [šance na titul] pro nás pryč. Dali jsme do toho vše, abychom se vrátili do boje o titul. Zažili jsme ale nešťastný víkend a potkaly nás problém v sobotu. To je ale bohůžel součástí hry," řekl Neuville pro 'wrc.com' po soutěži ve Španělsku.
Zároveň si ale za svoji taktikou ve Španělsku stojí: "Po našich problémech v sobotu jsme neměli jinou šanci, než v neděli naplno útočit. To jsme udělali - ničeho nelituji. Vloni jsme zažili spoustu vrcholů a pádů. Společně vyhráváme i prohráváme. Musíme se dívat dopředu, bojovat a zakončit rok s pár dobrými výsledky."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.