Ott Tänak je s největší pravděpodobností neustále v kontaktu s Toyotou. Rozhodnutí o budoucnosti jeho kariéry by mělo padnout již brzy.
Ještě před několika dny Tänak prohlašoval, jak dobře se cítí u M-Sportu. Ale svůj aktuální kontrakt zatím neprodloužil. Vzhledem k tomu, že v předvečer Rally Catalunya nebyl schopen potvrdit svoje setrvání u M-Sportu, tak se zdá, že ještě možnost odchodu k Toyotě není zcela vyloučena.
"Rozhodnutí padne brzy. Musíme ještě pár týdnů počkat a uvidíme, co se stane. Myslím, že jsme krátce předtím," říká Ott Tänak. Estonec ale dodal, že by chtěl v příštím roce bojovat o titul. "Prověříme tedy, kde máme nejlepší šance na šampionát," prohlásil 29letý pilot, jehož kariéru dlouhá léta podporuje Malcolm Wilson a to i přesto, že zažil několik velkých pádů a už se zdálo, že je jeho kariéra u konce.
Tänak si pravděpodobně uvědomuje, že je velkou neznámou, jak bude M-Sport schopen držet krok s ostatními ve vývoji Fiesty WRC, pokud by měl dále pokračovat jako privátní tým bez podpory automobilky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?