Ott Tänak je s největší pravděpodobností neustále v kontaktu s Toyotou. Rozhodnutí o budoucnosti jeho kariéry by mělo padnout již brzy.
Ještě před několika dny Tänak prohlašoval, jak dobře se cítí u M-Sportu. Ale svůj aktuální kontrakt zatím neprodloužil. Vzhledem k tomu, že v předvečer Rally Catalunya nebyl schopen potvrdit svoje setrvání u M-Sportu, tak se zdá, že ještě možnost odchodu k Toyotě není zcela vyloučena.
"Rozhodnutí padne brzy. Musíme ještě pár týdnů počkat a uvidíme, co se stane. Myslím, že jsme krátce předtím," říká Ott Tänak. Estonec ale dodal, že by chtěl v příštím roce bojovat o titul. "Prověříme tedy, kde máme nejlepší šance na šampionát," prohlásil 29letý pilot, jehož kariéru dlouhá léta podporuje Malcolm Wilson a to i přesto, že zažil několik velkých pádů a už se zdálo, že je jeho kariéra u konce.
Tänak si pravděpodobně uvědomuje, že je velkou neznámou, jak bude M-Sport schopen držet krok s ostatními ve vývoji Fiesty WRC, pokud by měl dále pokračovat jako privátní tým bez podpory automobilky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?