Ott Tänak je s největší pravděpodobností neustále v kontaktu s Toyotou. Rozhodnutí o budoucnosti jeho kariéry by mělo padnout již brzy.
Ještě před několika dny Tänak prohlašoval, jak dobře se cítí u M-Sportu. Ale svůj aktuální kontrakt zatím neprodloužil. Vzhledem k tomu, že v předvečer Rally Catalunya nebyl schopen potvrdit svoje setrvání u M-Sportu, tak se zdá, že ještě možnost odchodu k Toyotě není zcela vyloučena.
"Rozhodnutí padne brzy. Musíme ještě pár týdnů počkat a uvidíme, co se stane. Myslím, že jsme krátce předtím," říká Ott Tänak. Estonec ale dodal, že by chtěl v příštím roce bojovat o titul. "Prověříme tedy, kde máme nejlepší šance na šampionát," prohlásil 29letý pilot, jehož kariéru dlouhá léta podporuje Malcolm Wilson a to i přesto, že zažil několik velkých pádů a už se zdálo, že je jeho kariéra u konce.
Tänak si pravděpodobně uvědomuje, že je velkou neznámou, jak bude M-Sport schopen držet krok s ostatními ve vývoji Fiesty WRC, pokud by měl dále pokračovat jako privátní tým bez podpory automobilky.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.