Ott Tänak je s největší pravděpodobností neustále v kontaktu s Toyotou. Rozhodnutí o budoucnosti jeho kariéry by mělo padnout již brzy.
Ještě před několika dny Tänak prohlašoval, jak dobře se cítí u M-Sportu. Ale svůj aktuální kontrakt zatím neprodloužil. Vzhledem k tomu, že v předvečer Rally Catalunya nebyl schopen potvrdit svoje setrvání u M-Sportu, tak se zdá, že ještě možnost odchodu k Toyotě není zcela vyloučena.
"Rozhodnutí padne brzy. Musíme ještě pár týdnů počkat a uvidíme, co se stane. Myslím, že jsme krátce předtím," říká Ott Tänak. Estonec ale dodal, že by chtěl v příštím roce bojovat o titul. "Prověříme tedy, kde máme nejlepší šance na šampionát," prohlásil 29letý pilot, jehož kariéru dlouhá léta podporuje Malcolm Wilson a to i přesto, že zažil několik velkých pádů a už se zdálo, že je jeho kariéra u konce.
Tänak si pravděpodobně uvědomuje, že je velkou neznámou, jak bude M-Sport schopen držet krok s ostatními ve vývoji Fiesty WRC, pokud by měl dále pokračovat jako privátní tým bez podpory automobilky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.