Hyundai se rozhodl poprat plnou silou o letošní titul ve WRC mezi jezdci i týmy. Ve Walesu pošle na start 4 speciály WRC
Ve Španělsku si dává povinně pauzu Hayden Paddon, když svoje auto přepouští Andreasi Mikkelsenovi, nové posile týmu. Ve Walesu ale bude situace jiná - každý ze čtyř smluvních jezdců korejské značky dostane k dispozici jedno auto WRC.
"Doufali jsme, že ve Walesu budeme schopni nasadit 4 auta. Doufáme, že předvedeme konkurenceschopné vystoupení a zvýšíme tak svoje šance na oba tituly," zdůvodňuje přidání čtvrtého auta Michel Nandan.
Andrease Mikkelsen, Dani Sordo i Thierry Neuville už v minulosti ve Walesu dokázali získat podium. Hayden Paddon vloni jen těsně na "bednu nedosáhl".
Jestli na závěrečném podniku sezony v Austrálii Hyundai vyjede taktéž se 4 vozy, zatím nebylo rozhodnuto. Tým chce rozhodnutí co nejvíce odložit. Toto rozhodnutí se bude odvíjet od stavu šampionátu. Pokud bude Hyundai stále bojovat o titul(y), můžeme se dočkat 4 vozů i v Austrálii.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.