Hyundai se rozhodl poprat plnou silou o letošní titul ve WRC mezi jezdci i týmy. Ve Walesu pošle na start 4 speciály WRC
Ve Španělsku si dává povinně pauzu Hayden Paddon, když svoje auto přepouští Andreasi Mikkelsenovi, nové posile týmu. Ve Walesu ale bude situace jiná - každý ze čtyř smluvních jezdců korejské značky dostane k dispozici jedno auto WRC.
"Doufali jsme, že ve Walesu budeme schopni nasadit 4 auta. Doufáme, že předvedeme konkurenceschopné vystoupení a zvýšíme tak svoje šance na oba tituly," zdůvodňuje přidání čtvrtého auta Michel Nandan.
Andrease Mikkelsen, Dani Sordo i Thierry Neuville už v minulosti ve Walesu dokázali získat podium. Hayden Paddon vloni jen těsně na "bednu nedosáhl".
Jestli na závěrečném podniku sezony v Austrálii Hyundai vyjede taktéž se 4 vozy, zatím nebylo rozhodnuto. Tým chce rozhodnutí co nejvíce odložit. Toto rozhodnutí se bude odvíjet od stavu šampionátu. Pokud bude Hyundai stále bojovat o titul(y), můžeme se dočkat 4 vozů i v Austrálii.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.