Po podepsání smlouvy s Andreasem Mikkelsenem si musí ve Španělsku dát pauzu Hayden Paddon. V závěrečných dvou soutěžích roku by ale Hyundai mohl nasadit na start hned čtveřici speciálů i20 Coupé WRC.
Hyundai zbrojí a to především po personální stránce. Aby se jim podařilo ještě zvrátit ve svůj prospěch souboj s M-Sportem v týmovém hodnocení, rozhodli se Korejci angažovat Andrease Mikkelsena. Jenže ve Španělsku nezvládnou nasadit čtvrté auto, proto má Paddon neplánované volno. V obou posledních soutěžích by ale mohl Hyundai poslat na start 4 auta.
"Sezona již pokročila docela daleko a my už máme k dispozici slušný počet náhradních dílů. Ve Španělsku pojedeme na asfaltu i šotolině, protože bude třeba více dílů. Proto není možné nasadit další auto. Mohli bychom [v dalších soutěžích] nasadit čtvrté auto, to ale neznamená, že to uděláme," řekl Michel Nandan pro WRC live.
Tovární tým je pod tlakem, v Korei totiž chtějí titul mezi týmy a porážka od privátního M-Sportu by nebyla dobře přijímána. Aktuálně Hyundai ztrácí 64 bodů na M-Sport a do konce zbývají jen 3 soutěže. "Musíme maximalizovat naše šance v týmovém hodnocení, proto dost podrobně vyhodnocujeme nasazení 4. auta. Rozhodující pro to bude výsledek ze Španělska," přiznává Nandan.
Pokud by Hyundai setrval u 3 aut, musel by Mikkelsenovi opět někdo uvolnit místo. Jisté je, že to nebude Thierry Neuville, který bojuje o titul. Rozhodovalo by se mezi Danim Sordem a Haydenem Paddonem. Pikantní je, že Sordo, Neuville i Paddon mají platné smlouvy na rok 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.