Po podepsání smlouvy s Andreasem Mikkelsenem si musí ve Španělsku dát pauzu Hayden Paddon. V závěrečných dvou soutěžích roku by ale Hyundai mohl nasadit na start hned čtveřici speciálů i20 Coupé WRC.
Hyundai zbrojí a to především po personální stránce. Aby se jim podařilo ještě zvrátit ve svůj prospěch souboj s M-Sportem v týmovém hodnocení, rozhodli se Korejci angažovat Andrease Mikkelsena. Jenže ve Španělsku nezvládnou nasadit čtvrté auto, proto má Paddon neplánované volno. V obou posledních soutěžích by ale mohl Hyundai poslat na start 4 auta.
"Sezona již pokročila docela daleko a my už máme k dispozici slušný počet náhradních dílů. Ve Španělsku pojedeme na asfaltu i šotolině, protože bude třeba více dílů. Proto není možné nasadit další auto. Mohli bychom [v dalších soutěžích] nasadit čtvrté auto, to ale neznamená, že to uděláme," řekl Michel Nandan pro WRC live.
Tovární tým je pod tlakem, v Korei totiž chtějí titul mezi týmy a porážka od privátního M-Sportu by nebyla dobře přijímána. Aktuálně Hyundai ztrácí 64 bodů na M-Sport a do konce zbývají jen 3 soutěže. "Musíme maximalizovat naše šance v týmovém hodnocení, proto dost podrobně vyhodnocujeme nasazení 4. auta. Rozhodující pro to bude výsledek ze Španělska," přiznává Nandan.
Pokud by Hyundai setrval u 3 aut, musel by Mikkelsenovi opět někdo uvolnit místo. Jisté je, že to nebude Thierry Neuville, který bojuje o titul. Rozhodovalo by se mezi Danim Sordem a Haydenem Paddonem. Pikantní je, že Sordo, Neuville i Paddon mají platné smlouvy na rok 2018.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.