Po podepsání smlouvy s Andreasem Mikkelsenem si musí ve Španělsku dát pauzu Hayden Paddon. V závěrečných dvou soutěžích roku by ale Hyundai mohl nasadit na start hned čtveřici speciálů i20 Coupé WRC.
Hyundai zbrojí a to především po personální stránce. Aby se jim podařilo ještě zvrátit ve svůj prospěch souboj s M-Sportem v týmovém hodnocení, rozhodli se Korejci angažovat Andrease Mikkelsena. Jenže ve Španělsku nezvládnou nasadit čtvrté auto, proto má Paddon neplánované volno. V obou posledních soutěžích by ale mohl Hyundai poslat na start 4 auta.
"Sezona již pokročila docela daleko a my už máme k dispozici slušný počet náhradních dílů. Ve Španělsku pojedeme na asfaltu i šotolině, protože bude třeba více dílů. Proto není možné nasadit další auto. Mohli bychom [v dalších soutěžích] nasadit čtvrté auto, to ale neznamená, že to uděláme," řekl Michel Nandan pro WRC live.
Tovární tým je pod tlakem, v Korei totiž chtějí titul mezi týmy a porážka od privátního M-Sportu by nebyla dobře přijímána. Aktuálně Hyundai ztrácí 64 bodů na M-Sport a do konce zbývají jen 3 soutěže. "Musíme maximalizovat naše šance v týmovém hodnocení, proto dost podrobně vyhodnocujeme nasazení 4. auta. Rozhodující pro to bude výsledek ze Španělska," přiznává Nandan.
Pokud by Hyundai setrval u 3 aut, musel by Mikkelsenovi opět někdo uvolnit místo. Jisté je, že to nebude Thierry Neuville, který bojuje o titul. Rozhodovalo by se mezi Danim Sordem a Haydenem Paddonem. Pikantní je, že Sordo, Neuville i Paddon mají platné smlouvy na rok 2018.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?