Juho Hänninen má na svém kontě tituly z SWRC, IRC i ERC, jenže první kompletní sezonu ve WRC absolvuje až ve svých 36 letech...
Juho Hänninen na začátku roku udělal hodně chyb a také jeho výkony nestačily na špičku WRC, jenže v poslední době se Juho dostal do tempa - poslední dvě soutěže dokončil v TOP4. Třetí místo z domácího Finska bylo velmi dobrým výsledkem, ale 4. místo v Německu, kde nejel od roku 2011, bylo senzační!
I přes nedostatek zkušeností neudělal Fin jedinou chybu a na obávané Panzerplatte se velmi dobře trefil do vhodného obutí a zajel nejrychlejší čas. V neděli dokázal překonat v pořadí Elfyna Evanse a zaznamenal tak druhý nejlepší výsledek ve WRC.
Jeho místo u Toyoty je do konce roku jisté, avšak nad příští sezonou se vznáší otazníky - Toyota se zajímá o služby Otta Tänaka. Hänninen teď musí přesvědčit svého zaměstnavatele, že on je tím pravým. V Německu byla jeho snaha velmi patrná.
"Jsem z výsledku z Německa velmi šťastný. Hodně času jsem ztratil první den, auto ale bylo super a měl jsem z něj velmi dobrý pocit. V neděli ráno jsem si mohl užít jízdu na plný plyn. V konci už jsem trošku zvolnil. Je to velmi pozitivní, zvláště když srovnáte poslední výkony s první polovinou mé sezony," přiznal jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.