Rally Poland jsme v posledních devíti letech viděli hned pětkrát v kalendáři WRC. Z dalšího kalendáře MS v rally ale Polsko vypadne. Kalendář na rok 2018 by měl být představen po dalším zasedání FIA na konci září.
Olivier Ciesla ze společnosti WRC Promoter GmbH známému britskému novináři, Davidu Evansovi, naznačil, že Rally Poland nebude v příštím kalendáři WRC hlavně z důvodu nedostatečné bezpečnosti na podniku, která v Polsku letos panovala. Polští pořadatelé přitom měli s disciplinovaností fanoušků problémy už v minulosti. Nakonec byli zařazeni i do letošního kalendáře s tím, že FIA bude podnik bedlivě monitorovat.
Za konec soutěže tedy nemohou ani tak pořadatelé, jako spíše nezodpovědní diváci. Ve stejném rozhovoru Oliver Ciesla řekl, že by kalendář mělo rozšířit Turecko. Pokud by tomu tak bylo, tak by se Turecko do WRC vrátilo po osmi letech. Dříve se často mluvilo o Chorvatsku jako o dalším možném pořadateli soutěže MS v rally. Chorvati ale mají mít problém s termínem, který by měl být v době letních prázdnin. O návrat do WRC se měl pokoušet také Nový Zéland, zdejší snahy ale skončili na finančním hledisku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?