Mohla se nehoda na úvodní superspeciálce Rally Deutschland postarat o výrazný zlom v kariéře Krise Meekea? Severní Ir bohužel v Německu předvedl další jezdeckou chybu, která jej vyřadila z bojů o přední příčku fakticky ještě předtím, než soutěž začala. Citroën mu teď nechce garantovat start na další soutěži ve Španělsku.
Kris Meeke si o uplynulém víkendu sbalil předčasně kufry a odcestoval domů. Druhý den soutěže jej vyřadila závada na vodní pumpě. Byla to jakási tečka za už tak nepovedeným víkendem, který Meeke ztratil už na úvodní divácké superspeciálce. Jedinou pozitivní věcí je, že jeho spolujezdec, Paul Nagle, tak měl více času na oslavy narození svého potomka, který přišel na svět v sobotu odpoledne.
Citroën se odmítl vyjádřit ke své jezdecké sestavě pro nadcházející Rally Catalunya, která se jede od 5. do 8. října. Jediným potvrzeným jezdcem pro tuto soutěž je Stéphane Lefebvre. To s Meekem to vypadá jinak. Po jeho vynucené pauze v Polsku a následné kritice týmu je, zdá se, atmosféra mezi oběma stranami dost napjatá. Špatný výkon v Německu na pohodě ani jedné ze stran určitě nepřidal.
Zatímco Meeke se musí zcela jistě obávat o svoji budoucnost u Citroënu, tak Andreas Mikkelsen se o víkendu dost hlasitě přihlásil o smlouvu s francouzským týmem. V Německu bojoval o vítězství, nakonec sice skončil druhý, ale určitě naplnil očekávání do něj vkládaná. Zatím oficiálně nikdo neví, jestli Mikkelsen v letošní sezoně dostane ještě další možnost startovat. Pokud by se ale objevil na startu ve Španělsku, tak by bylo více méně jeho angažmá pro rok 2018 potvrzeno.
"Každý ví, že v září bude horká fáze na jezdeckém trhu. Také my tento čas využijeme k tomu, abychom si stanovili naši strategii a pobavili se s jezdci, kteří by nám mohli pomoci v dosažení našich cílů. Aktuálně není ještě nic rozhodnuto. S jezdci nominovanými pro Španělsko chceme plánovat naši budoucnost," řekl Yves Matton, šéf týmu Citroën.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.