Houpe se pod Meekem židle? Rozhodne již soutěž v Katalánsku?

Meekea poslední dobou moc šťastného nevídáme
Meekea poslední dobou moc šťastného nevídáme, foto: Citroën Racing
-haj 21. srpna 2017 22:22
Sdílej:

Mohla se nehoda na úvodní superspeciálce Rally Deutschland postarat o výrazný zlom v kariéře Krise Meekea? Severní Ir bohužel v Německu předvedl další jezdeckou chybu, která jej vyřadila z bojů o přední příčku fakticky ještě předtím, než soutěž začala. Citroën mu teď nechce garantovat start na další soutěži ve Španělsku.

Kris Meeke si o uplynulém víkendu sbalil předčasně kufry a odcestoval domů. Druhý den soutěže jej vyřadila závada na vodní pumpě. Byla to jakási tečka za už tak nepovedeným víkendem, který Meeke ztratil už na úvodní divácké superspeciálce. Jedinou pozitivní věcí je, že jeho spolujezdec, Paul Nagle, tak měl více času na oslavy narození svého potomka, který přišel na svět v sobotu odpoledne. 

Citroën se odmítl vyjádřit ke své jezdecké sestavě pro nadcházející Rally Catalunya, která se jede od 5. do 8. října. Jediným potvrzeným jezdcem pro tuto soutěž je Stéphane Lefebvre. To s Meekem to vypadá jinak. Po jeho vynucené pauze v Polsku a následné kritice týmu je, zdá se, atmosféra mezi oběma stranami dost napjatá. Špatný výkon v Německu na pohodě ani jedné ze stran určitě nepřidal. 

Zatímco Meeke se musí zcela jistě obávat o svoji budoucnost u Citroënu, tak Andreas Mikkelsen se o víkendu dost hlasitě přihlásil o smlouvu s francouzským týmem. V Německu bojoval o vítězství, nakonec sice skončil druhý, ale určitě naplnil očekávání do něj vkládaná. Zatím oficiálně nikdo neví, jestli Mikkelsen v letošní sezoně dostane ještě další možnost startovat. Pokud by se ale objevil na startu ve Španělsku, tak by bylo více méně jeho angažmá pro rok 2018 potvrzeno.

"Každý ví, že v září bude horká fáze na jezdeckém trhu. Také my tento čas využijeme k tomu, abychom si stanovili naši strategii a pobavili se s jezdci, kteří by nám mohli pomoci v dosažení našich cílů. Aktuálně není ještě nic rozhodnuto. S jezdci nominovanými pro Španělsko chceme plánovat naši budoucnost," řekl Yves Matton, šéf týmu Citroën.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.