Thierry Neuville se nechal slyšet, že jej frustruje, že jeho soupeři dovolili svými chybami / výkony Sébastienu Ogierovi v neděli proniknout až na podium v Polské rally. Belgičan vyhrál třetí soutěž v této sezoně a díky tomu stáhl svoji ztrátu na čelo z 18 bodů na 11, do konce zbývá už jen pět soutěží.
V neděli ráno to vypadalo, že Ogier soutěž dokončí až na šestém místě. Jenže Jariho-Mattiho Latvalu vyřadila závada spojky u jeho Toyoty a Ott Tänak havaroval. Dani Sordo pak nebyl schopný udržet Francouze za svými zády.
I když nehoda Tänaka znamenala pro Neuvillea posun do čela, tak dle jezdce okolnosti spíše nahrály jeho rivalovi v boji o titul, Sébastienu Ogierovi. "Mým cílem pro tento víkend bylo sebrat body Ogierovi. V šampionátu si nemůžeme být ničím jistí. Jediné, co mohu udělat, je, držet si svoji rychlost.
Musíme plně důvěřovat našemu autu a týmu, ale také musíme spoléhat na soupeře. Ogier mohl být mnohem víc vzadu, ale ostatní jezdci mu dali šanci dostat se zpět na podium. Snížili jsme jeho náskok v šampionátu již druhou rally po sobě. Musíme v tom pokračovat. Teď si ale musíme s týmem, který pracoval tak tvrdě, užít naše třetí vítězství v sezoně," řekl Thierry Neuville.
To, že Ogier neztratil v Polsku až tak moc, bylo způsobeno také Power Stage, na které Francouz málem zvítězil, když byl o 1,6 vteřiny rychlejší než Neuville, který zajel až pátý čas a připsal si tak pouhý jeden bonusový bod. "Když jsme dojeli do cíle Power Stage, tak jsem řekl Nicolasi [Gilsoulouvi, spolujezdci]: 'Sakra, přišli jsme o dva body díky pouhé vteřině'. Měl jsem [více] tlačit. Chtěl jsem jet tak rychle, jak to jen bylo možné, ale musíme být chytří.
Boj je těžký. Ogier je vždycky blízko pódiu nebo přímo na něm a pokud chceme získávat body, tak musíme být v cíli. Kdybych teď mohl jít a projet zkoušku ještě jednou, tak bych jel o něco rychleji, ale ne o moc rychleji," zakončil Belgičan.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?