Thierry Neuville se nechal slyšet, že jej frustruje, že jeho soupeři dovolili svými chybami / výkony Sébastienu Ogierovi v neděli proniknout až na podium v Polské rally. Belgičan vyhrál třetí soutěž v této sezoně a díky tomu stáhl svoji ztrátu na čelo z 18 bodů na 11, do konce zbývá už jen pět soutěží.
V neděli ráno to vypadalo, že Ogier soutěž dokončí až na šestém místě. Jenže Jariho-Mattiho Latvalu vyřadila závada spojky u jeho Toyoty a Ott Tänak havaroval. Dani Sordo pak nebyl schopný udržet Francouze za svými zády.
I když nehoda Tänaka znamenala pro Neuvillea posun do čela, tak dle jezdce okolnosti spíše nahrály jeho rivalovi v boji o titul, Sébastienu Ogierovi. "Mým cílem pro tento víkend bylo sebrat body Ogierovi. V šampionátu si nemůžeme být ničím jistí. Jediné, co mohu udělat, je, držet si svoji rychlost.
Musíme plně důvěřovat našemu autu a týmu, ale také musíme spoléhat na soupeře. Ogier mohl být mnohem víc vzadu, ale ostatní jezdci mu dali šanci dostat se zpět na podium. Snížili jsme jeho náskok v šampionátu již druhou rally po sobě. Musíme v tom pokračovat. Teď si ale musíme s týmem, který pracoval tak tvrdě, užít naše třetí vítězství v sezoně," řekl Thierry Neuville.
To, že Ogier neztratil v Polsku až tak moc, bylo způsobeno také Power Stage, na které Francouz málem zvítězil, když byl o 1,6 vteřiny rychlejší než Neuville, který zajel až pátý čas a připsal si tak pouhý jeden bonusový bod. "Když jsme dojeli do cíle Power Stage, tak jsem řekl Nicolasi [Gilsoulouvi, spolujezdci]: 'Sakra, přišli jsme o dva body díky pouhé vteřině'. Měl jsem [více] tlačit. Chtěl jsem jet tak rychle, jak to jen bylo možné, ale musíme být chytří.
Boj je těžký. Ogier je vždycky blízko pódiu nebo přímo na něm a pokud chceme získávat body, tak musíme být v cíli. Kdybych teď mohl jít a projet zkoušku ještě jednou, tak bych jel o něco rychleji, ale ne o moc rychleji," zakončil Belgičan.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.