Thierry Neuville se nechal slyšet, že jej frustruje, že jeho soupeři dovolili svými chybami / výkony Sébastienu Ogierovi v neděli proniknout až na podium v Polské rally. Belgičan vyhrál třetí soutěž v této sezoně a díky tomu stáhl svoji ztrátu na čelo z 18 bodů na 11, do konce zbývá už jen pět soutěží.
V neděli ráno to vypadalo, že Ogier soutěž dokončí až na šestém místě. Jenže Jariho-Mattiho Latvalu vyřadila závada spojky u jeho Toyoty a Ott Tänak havaroval. Dani Sordo pak nebyl schopný udržet Francouze za svými zády.
I když nehoda Tänaka znamenala pro Neuvillea posun do čela, tak dle jezdce okolnosti spíše nahrály jeho rivalovi v boji o titul, Sébastienu Ogierovi. "Mým cílem pro tento víkend bylo sebrat body Ogierovi. V šampionátu si nemůžeme být ničím jistí. Jediné, co mohu udělat, je, držet si svoji rychlost.
Musíme plně důvěřovat našemu autu a týmu, ale také musíme spoléhat na soupeře. Ogier mohl být mnohem víc vzadu, ale ostatní jezdci mu dali šanci dostat se zpět na podium. Snížili jsme jeho náskok v šampionátu již druhou rally po sobě. Musíme v tom pokračovat. Teď si ale musíme s týmem, který pracoval tak tvrdě, užít naše třetí vítězství v sezoně," řekl Thierry Neuville.
To, že Ogier neztratil v Polsku až tak moc, bylo způsobeno také Power Stage, na které Francouz málem zvítězil, když byl o 1,6 vteřiny rychlejší než Neuville, který zajel až pátý čas a připsal si tak pouhý jeden bonusový bod. "Když jsme dojeli do cíle Power Stage, tak jsem řekl Nicolasi [Gilsoulouvi, spolujezdci]: 'Sakra, přišli jsme o dva body díky pouhé vteřině'. Měl jsem [více] tlačit. Chtěl jsem jet tak rychle, jak to jen bylo možné, ale musíme být chytří.
Boj je těžký. Ogier je vždycky blízko pódiu nebo přímo na něm a pokud chceme získávat body, tak musíme být v cíli. Kdybych teď mohl jít a projet zkoušku ještě jednou, tak bych jel o něco rychleji, ale ne o moc rychleji," zakončil Belgičan.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.