Ráno jezdec Toyoty, Jari-Matti Latvala, přesvědčil doktory, aby jej propustili a on tak mohl dokončit Rally Portugal. Fin byl hospitalizován v nemocnici v noci ze soboty na neděli.
Latvala na sobě začal pozorovat známky nemoci již během seznamovacích jízd. V sobotu večer po dokončení druhé etapy byl Fin dehydratován. Tým jej proto odvezl do nemocnice v Portu, kde zůstal až do nedělního rána (5:30 místního času).
"Vzal jsem si nějaké léky proti bolesti a ty mi trošku pomohly, jenže pak jsem nebyl schopný v sobě nic udržet, když jsem jedl. Takže jsem neměl žádnou energii. Proto jsem se v sobotu večer, v 8 hodin, dostal do nemocnice. Když mě přijali, tak mi doktor řekl, že v neděli nebudu moci jet.
Na to jsem mu řekl: 'Potřebuji jet, potřebuji těch pár bodů'. Nakonec se nám to podařilo domluvit tak, abych mohl jet. Po projetí cílem jsem se vrátil na další kontrolu do nemocnice - musel jsem," popisuje svoje trable Jari-Matti Latvala.
Fin přitom z kraje soutěže bojoval o vítězství, po přetočení se přes střechu nakonec vyjel 9. místo. Díky tomu teď na vedoucího Sébastiena Ogiera ztrácí 40 bodů. "Teď se už cítím lépe, ale potřebuji se trochu vyspat. Tělo i mysl jsou tak unavené, protože jsem nespal.
Do hotelu jsem se [v neděli ráno] vrátil zhruba hodinu před tím, než bylo třeba vrátit se do servisního zázemí. Získal jsem body, ale z mého pohledu to byla nejtěžší rally, jakou jsem jel. Nikdy jsem nic podobného nezažil."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.