Ráno jezdec Toyoty, Jari-Matti Latvala, přesvědčil doktory, aby jej propustili a on tak mohl dokončit Rally Portugal. Fin byl hospitalizován v nemocnici v noci ze soboty na neděli.
Latvala na sobě začal pozorovat známky nemoci již během seznamovacích jízd. V sobotu večer po dokončení druhé etapy byl Fin dehydratován. Tým jej proto odvezl do nemocnice v Portu, kde zůstal až do nedělního rána (5:30 místního času).
"Vzal jsem si nějaké léky proti bolesti a ty mi trošku pomohly, jenže pak jsem nebyl schopný v sobě nic udržet, když jsem jedl. Takže jsem neměl žádnou energii. Proto jsem se v sobotu večer, v 8 hodin, dostal do nemocnice. Když mě přijali, tak mi doktor řekl, že v neděli nebudu moci jet.
Na to jsem mu řekl: 'Potřebuji jet, potřebuji těch pár bodů'. Nakonec se nám to podařilo domluvit tak, abych mohl jet. Po projetí cílem jsem se vrátil na další kontrolu do nemocnice - musel jsem," popisuje svoje trable Jari-Matti Latvala.
Fin přitom z kraje soutěže bojoval o vítězství, po přetočení se přes střechu nakonec vyjel 9. místo. Díky tomu teď na vedoucího Sébastiena Ogiera ztrácí 40 bodů. "Teď se už cítím lépe, ale potřebuji se trochu vyspat. Tělo i mysl jsou tak unavené, protože jsem nespal.
Do hotelu jsem se [v neděli ráno] vrátil zhruba hodinu před tím, než bylo třeba vrátit se do servisního zázemí. Získal jsem body, ale z mého pohledu to byla nejtěžší rally, jakou jsem jel. Nikdy jsem nic podobného nezažil."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.