Ráno jezdec Toyoty, Jari-Matti Latvala, přesvědčil doktory, aby jej propustili a on tak mohl dokončit Rally Portugal. Fin byl hospitalizován v nemocnici v noci ze soboty na neděli.
Latvala na sobě začal pozorovat známky nemoci již během seznamovacích jízd. V sobotu večer po dokončení druhé etapy byl Fin dehydratován. Tým jej proto odvezl do nemocnice v Portu, kde zůstal až do nedělního rána (5:30 místního času).
"Vzal jsem si nějaké léky proti bolesti a ty mi trošku pomohly, jenže pak jsem nebyl schopný v sobě nic udržet, když jsem jedl. Takže jsem neměl žádnou energii. Proto jsem se v sobotu večer, v 8 hodin, dostal do nemocnice. Když mě přijali, tak mi doktor řekl, že v neděli nebudu moci jet.
Na to jsem mu řekl: 'Potřebuji jet, potřebuji těch pár bodů'. Nakonec se nám to podařilo domluvit tak, abych mohl jet. Po projetí cílem jsem se vrátil na další kontrolu do nemocnice - musel jsem," popisuje svoje trable Jari-Matti Latvala.
Fin přitom z kraje soutěže bojoval o vítězství, po přetočení se přes střechu nakonec vyjel 9. místo. Díky tomu teď na vedoucího Sébastiena Ogiera ztrácí 40 bodů. "Teď se už cítím lépe, ale potřebuji se trochu vyspat. Tělo i mysl jsou tak unavené, protože jsem nespal.
Do hotelu jsem se [v neděli ráno] vrátil zhruba hodinu před tím, než bylo třeba vrátit se do servisního zázemí. Získal jsem body, ale z mého pohledu to byla nejtěžší rally, jakou jsem jel. Nikdy jsem nic podobného nezažil."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?