V Argentině byl výkon Ogiera s Ingrassiou spojen s velkými pochybnostmi, to v Portugalsku už prožil Malcolm Wilson a jeho jezdec číslo 1 skvělou rally. Brit doufá, že tyto pocity vydrží až do konce sezony.
"Byla to pro nás fantastická rally. Po zklamání z Argentiny je skvělé vidět Sébastiena Ogiera spokojeného při své práci, tak jako tomu bylo v Portugalsku. Hodně jsme se snažili, abychom připravili auto, které mu bude sedět. Tuto naší snahu poznal Seb již v pátek - OK, to sice ještě nebyl na čele, ale jeho ztráta nebyla nijak velká," pochvaluje si Malcolm Wilson.
"Po zklamání, které jsme zažili v Argentině, panovala u týmu v servisním zázemí spousta emocí. Po první etapě byla rally hodně vyrovnaná a já doufám, že takto to zůstane do konce sezony. Neříkám, že moje nervy nebyly napjaté, ale tohle je skvělé pro sport a diváky. Za dobu, co v tomto sportu jsem, jsem nic podobného neviděl."
Brit odmítá, že by mezi Argentinou a Portugalskem Ogier zapracoval na změně svého jezdeckého stylu tak, aby jej přizpůsobil charakteristikám speciálu Ford Fiesta WRC. "Myslím, že naše auto zapadá do stylu řízení, na který je Seb zvyklý, hlavně jsme pracovali na řízení a teď pracujeme na lehce jiné oblasti. Mám fantastickou skupinu lidí a s nimi a jejich zapojením se nezastavíme. Pokud se budou tito kluci [Sébastien a Julien] i nadále bavit, tak my se budeme bavit rovněž," pokračuje Wilson.
"Je fantastické pracovat se Sebem a Julienem, už jsem to říkal dříve. Nejde jen o Seba, je to také Julien, jsou ve svém přístupu tak profesionální. Každý maličký detail si chtějí prověřit. Myslím, že jejich příchod do našeho týmu určitě všechny motivoval, protože vědí, že můžeme uspět," zakončil šéf týmu M-Sport.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.