V Argentině byl výkon Ogiera s Ingrassiou spojen s velkými pochybnostmi, to v Portugalsku už prožil Malcolm Wilson a jeho jezdec číslo 1 skvělou rally. Brit doufá, že tyto pocity vydrží až do konce sezony.
"Byla to pro nás fantastická rally. Po zklamání z Argentiny je skvělé vidět Sébastiena Ogiera spokojeného při své práci, tak jako tomu bylo v Portugalsku. Hodně jsme se snažili, abychom připravili auto, které mu bude sedět. Tuto naší snahu poznal Seb již v pátek - OK, to sice ještě nebyl na čele, ale jeho ztráta nebyla nijak velká," pochvaluje si Malcolm Wilson.
"Po zklamání, které jsme zažili v Argentině, panovala u týmu v servisním zázemí spousta emocí. Po první etapě byla rally hodně vyrovnaná a já doufám, že takto to zůstane do konce sezony. Neříkám, že moje nervy nebyly napjaté, ale tohle je skvělé pro sport a diváky. Za dobu, co v tomto sportu jsem, jsem nic podobného neviděl."
Brit odmítá, že by mezi Argentinou a Portugalskem Ogier zapracoval na změně svého jezdeckého stylu tak, aby jej přizpůsobil charakteristikám speciálu Ford Fiesta WRC. "Myslím, že naše auto zapadá do stylu řízení, na který je Seb zvyklý, hlavně jsme pracovali na řízení a teď pracujeme na lehce jiné oblasti. Mám fantastickou skupinu lidí a s nimi a jejich zapojením se nezastavíme. Pokud se budou tito kluci [Sébastien a Julien] i nadále bavit, tak my se budeme bavit rovněž," pokračuje Wilson.
"Je fantastické pracovat se Sebem a Julienem, už jsem to říkal dříve. Nejde jen o Seba, je to také Julien, jsou ve svém přístupu tak profesionální. Každý maličký detail si chtějí prověřit. Myslím, že jejich příchod do našeho týmu určitě všechny motivoval, protože vědí, že můžeme uspět," zakončil šéf týmu M-Sport.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?