V Argentině byl výkon Ogiera s Ingrassiou spojen s velkými pochybnostmi, to v Portugalsku už prožil Malcolm Wilson a jeho jezdec číslo 1 skvělou rally. Brit doufá, že tyto pocity vydrží až do konce sezony.
"Byla to pro nás fantastická rally. Po zklamání z Argentiny je skvělé vidět Sébastiena Ogiera spokojeného při své práci, tak jako tomu bylo v Portugalsku. Hodně jsme se snažili, abychom připravili auto, které mu bude sedět. Tuto naší snahu poznal Seb již v pátek - OK, to sice ještě nebyl na čele, ale jeho ztráta nebyla nijak velká," pochvaluje si Malcolm Wilson.
"Po zklamání, které jsme zažili v Argentině, panovala u týmu v servisním zázemí spousta emocí. Po první etapě byla rally hodně vyrovnaná a já doufám, že takto to zůstane do konce sezony. Neříkám, že moje nervy nebyly napjaté, ale tohle je skvělé pro sport a diváky. Za dobu, co v tomto sportu jsem, jsem nic podobného neviděl."
Brit odmítá, že by mezi Argentinou a Portugalskem Ogier zapracoval na změně svého jezdeckého stylu tak, aby jej přizpůsobil charakteristikám speciálu Ford Fiesta WRC. "Myslím, že naše auto zapadá do stylu řízení, na který je Seb zvyklý, hlavně jsme pracovali na řízení a teď pracujeme na lehce jiné oblasti. Mám fantastickou skupinu lidí a s nimi a jejich zapojením se nezastavíme. Pokud se budou tito kluci [Sébastien a Julien] i nadále bavit, tak my se budeme bavit rovněž," pokračuje Wilson.
"Je fantastické pracovat se Sebem a Julienem, už jsem to říkal dříve. Nejde jen o Seba, je to také Julien, jsou ve svém přístupu tak profesionální. Každý maličký detail si chtějí prověřit. Myslím, že jejich příchod do našeho týmu určitě všechny motivoval, protože vědí, že můžeme uspět," zakončil šéf týmu M-Sport.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?