V Argentině byl výkon Ogiera s Ingrassiou spojen s velkými pochybnostmi, to v Portugalsku už prožil Malcolm Wilson a jeho jezdec číslo 1 skvělou rally. Brit doufá, že tyto pocity vydrží až do konce sezony.
"Byla to pro nás fantastická rally. Po zklamání z Argentiny je skvělé vidět Sébastiena Ogiera spokojeného při své práci, tak jako tomu bylo v Portugalsku. Hodně jsme se snažili, abychom připravili auto, které mu bude sedět. Tuto naší snahu poznal Seb již v pátek - OK, to sice ještě nebyl na čele, ale jeho ztráta nebyla nijak velká," pochvaluje si Malcolm Wilson.
"Po zklamání, které jsme zažili v Argentině, panovala u týmu v servisním zázemí spousta emocí. Po první etapě byla rally hodně vyrovnaná a já doufám, že takto to zůstane do konce sezony. Neříkám, že moje nervy nebyly napjaté, ale tohle je skvělé pro sport a diváky. Za dobu, co v tomto sportu jsem, jsem nic podobného neviděl."
Brit odmítá, že by mezi Argentinou a Portugalskem Ogier zapracoval na změně svého jezdeckého stylu tak, aby jej přizpůsobil charakteristikám speciálu Ford Fiesta WRC. "Myslím, že naše auto zapadá do stylu řízení, na který je Seb zvyklý, hlavně jsme pracovali na řízení a teď pracujeme na lehce jiné oblasti. Mám fantastickou skupinu lidí a s nimi a jejich zapojením se nezastavíme. Pokud se budou tito kluci [Sébastien a Julien] i nadále bavit, tak my se budeme bavit rovněž," pokračuje Wilson.
"Je fantastické pracovat se Sebem a Julienem, už jsem to říkal dříve. Nejde jen o Seba, je to také Julien, jsou ve svém přístupu tak profesionální. Každý maličký detail si chtějí prověřit. Myslím, že jejich příchod do našeho týmu určitě všechny motivoval, protože vědí, že můžeme uspět," zakončil šéf týmu M-Sport.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?