Vítěz Rally Argentina, Thierry Neuville, během tiskové konference okomentoval své vítězství, letos již druhé. Po dojezdu do cíle ale musel Belgičan ještě pět minut čekat na to, než se dozvěděl čas Elfyna Evanse.
"Především chci říct, že to pro nás byl velmi intenzivní víkend," vrací se Thierry Neuville k soutěži v Argentině. "Všichni měli nějaké problémy - občas to byla jezdecká chyba, občas nevydržela technika. Klíčem [k úspěchu] bylo nenechat se tím otrávit a pořád bojovat a snažit se. Díky tomu jsme byli schopni poprat se o vítězství.
Věděli jsme, že to [bojovat o vítězství] bude těžké, ale snažili jsme se. V cíli závěrečné speciálky jsem viděl první mezičas Elfyna - byl na něm o 3 vteřiny rychlejší než my. Pokud by vyhrál, plně by si to zasloužil. Jenže pak jsme viděli další mezičas, kde byl o 1,3s pomalejší než my. Věděl jsem, že se mu tato ztráta bude těžko stahovat, protože jsem v této pasáži byl velmi rychlý. Vědět a vidět v televizi, jak bojujeme o 7 desetin, to bylo neuvěřitelné," pokračuje Belgičan.
Když byl Thierry dotázán na možnost boje o titul, když letos vyhrál už druhou soutěž v řadě, tak se mu moc spekulovat nechtělo a řeč vrátil spíše zpět k Argentině. "Byl to velmi náročný víkend, podmínky se měnily, to vyžadovalo spoustu energie. Pokud to porovnáte s ostatními soutěžemi, tak jsem byl docela spokojen s tím, co jsem předvedl. Měli jsme minutový odstup na Elfyna, to bylo enormní, ale byli jsme schopni to stáhnout. Také jel moc pěkně, moc dobře ví, že bude mít během sezony další možnosti ukázat svůj potenciál. Navíc mu jeho pneumatiky dají možnost poprat se s námi pravidelněji."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.