Vítěz Rally Argentina, Thierry Neuville, během tiskové konference okomentoval své vítězství, letos již druhé. Po dojezdu do cíle ale musel Belgičan ještě pět minut čekat na to, než se dozvěděl čas Elfyna Evanse.
"Především chci říct, že to pro nás byl velmi intenzivní víkend," vrací se Thierry Neuville k soutěži v Argentině. "Všichni měli nějaké problémy - občas to byla jezdecká chyba, občas nevydržela technika. Klíčem [k úspěchu] bylo nenechat se tím otrávit a pořád bojovat a snažit se. Díky tomu jsme byli schopni poprat se o vítězství.
Věděli jsme, že to [bojovat o vítězství] bude těžké, ale snažili jsme se. V cíli závěrečné speciálky jsem viděl první mezičas Elfyna - byl na něm o 3 vteřiny rychlejší než my. Pokud by vyhrál, plně by si to zasloužil. Jenže pak jsme viděli další mezičas, kde byl o 1,3s pomalejší než my. Věděl jsem, že se mu tato ztráta bude těžko stahovat, protože jsem v této pasáži byl velmi rychlý. Vědět a vidět v televizi, jak bojujeme o 7 desetin, to bylo neuvěřitelné," pokračuje Belgičan.
Když byl Thierry dotázán na možnost boje o titul, když letos vyhrál už druhou soutěž v řadě, tak se mu moc spekulovat nechtělo a řeč vrátil spíše zpět k Argentině. "Byl to velmi náročný víkend, podmínky se měnily, to vyžadovalo spoustu energie. Pokud to porovnáte s ostatními soutěžemi, tak jsem byl docela spokojen s tím, co jsem předvedl. Měli jsme minutový odstup na Elfyna, to bylo enormní, ale byli jsme schopni to stáhnout. Také jel moc pěkně, moc dobře ví, že bude mít během sezony další možnosti ukázat svůj potenciál. Navíc mu jeho pneumatiky dají možnost poprat se s námi pravidelněji."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.