Vítěz Rally Argentina, Thierry Neuville, během tiskové konference okomentoval své vítězství, letos již druhé. Po dojezdu do cíle ale musel Belgičan ještě pět minut čekat na to, než se dozvěděl čas Elfyna Evanse.
"Především chci říct, že to pro nás byl velmi intenzivní víkend," vrací se Thierry Neuville k soutěži v Argentině. "Všichni měli nějaké problémy - občas to byla jezdecká chyba, občas nevydržela technika. Klíčem [k úspěchu] bylo nenechat se tím otrávit a pořád bojovat a snažit se. Díky tomu jsme byli schopni poprat se o vítězství.
Věděli jsme, že to [bojovat o vítězství] bude těžké, ale snažili jsme se. V cíli závěrečné speciálky jsem viděl první mezičas Elfyna - byl na něm o 3 vteřiny rychlejší než my. Pokud by vyhrál, plně by si to zasloužil. Jenže pak jsme viděli další mezičas, kde byl o 1,3s pomalejší než my. Věděl jsem, že se mu tato ztráta bude těžko stahovat, protože jsem v této pasáži byl velmi rychlý. Vědět a vidět v televizi, jak bojujeme o 7 desetin, to bylo neuvěřitelné," pokračuje Belgičan.
Když byl Thierry dotázán na možnost boje o titul, když letos vyhrál už druhou soutěž v řadě, tak se mu moc spekulovat nechtělo a řeč vrátil spíše zpět k Argentině. "Byl to velmi náročný víkend, podmínky se měnily, to vyžadovalo spoustu energie. Pokud to porovnáte s ostatními soutěžemi, tak jsem byl docela spokojen s tím, co jsem předvedl. Měli jsme minutový odstup na Elfyna, to bylo enormní, ale byli jsme schopni to stáhnout. Také jel moc pěkně, moc dobře ví, že bude mít během sezony další možnosti ukázat svůj potenciál. Navíc mu jeho pneumatiky dají možnost poprat se s námi pravidelněji."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.