Začátek letošní sezony WRC se zatím odehrával na čtyřech různých površích. Největší problémy zatím Toyota měla na šotolinových tratích v Mexiku, kde Yarisy WRC na špičku nestačily. Z pohledu Toyoty je špatné, že tento povrch v šampionátu MS v rally převažuje.
Během Rally Argentina, kterou dokázal v roce 2014 vyhrát, Jari-Matti Latvala očekává, že by mu poslední vylepšení auta, která společně s týmem nalezli na testech před soutěží, mohly dovolit přiblížit se těm nejlepším a dát tak zapomenout na nepovedenou soutěž v Mexiku.
"Vždycky jsem na soutěži v Argentině měl velmi dobrý pocit. Už jsme tam dokonce vyhráli a vloni jsme byli na čele, dokud nás nepotkal problémy a my v sobotu odpoledne nevylétli z trati. První dva dny jsou velmi rychlé a cesty jsou navíc docela široké, zatímco poslední den je pomalejší a techničtější se speciálkami obsahujícími množství zatáček. Navíc meteorologické podmínky by mohly být docela špatné, zvláště mlha," říká Jari-Matti Latvala.
"Stejně tak jako cesty mají sklon k tomu být měkké a písčité, tak je zde obecně docela dobrý grip. Na testech jsem zvláště zaměřil svoji práci na seřízení diferenciálu, nemyslím si totiž, že v Mexiku byl ideální. Navíc je to bod, který bych chtěl pro Argentinu zvláště vylepšit, naštěstí jsme pro to [diferenciál] našli docela dobré řešení," uzavřel Fin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.