Latvala: Před Argentinou jsme ve srovnání s Mexikem zapracovali na nastavení diferenciálu

Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?
Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?, foto: Red Bull
iMotorSport.cz 28. dubna 2017 11:57 | akt. 28. dubna 2017 19:18
Sdílej:

Začátek letošní sezony WRC se zatím odehrával na čtyřech různých površích. Největší problémy zatím Toyota měla na šotolinových tratích v Mexiku, kde Yarisy WRC na špičku nestačily. Z pohledu Toyoty je špatné, že tento povrch v šampionátu MS v rally převažuje.

Během Rally Argentina, kterou dokázal v roce 2014 vyhrát, Jari-Matti Latvala očekává, že by mu poslední vylepšení auta, která společně s týmem nalezli na testech před soutěží, mohly dovolit přiblížit se těm nejlepším a dát tak zapomenout na nepovedenou soutěž v Mexiku.

"Vždycky jsem na soutěži v Argentině měl velmi dobrý pocit. Už jsme tam dokonce vyhráli a vloni jsme byli na čele, dokud nás nepotkal problémy a my v sobotu odpoledne nevylétli z trati. První dva dny jsou velmi rychlé a cesty jsou navíc docela široké, zatímco poslední den je pomalejší a techničtější se speciálkami obsahujícími množství zatáček. Navíc meteorologické podmínky by mohly být docela špatné, zvláště mlha," říká Jari-Matti Latvala.

"Stejně tak jako cesty mají sklon k tomu být měkké a písčité, tak je zde obecně docela dobrý grip. Na testech jsem zvláště zaměřil svoji práci na seřízení diferenciálu, nemyslím si totiž, že v Mexiku byl ideální. Navíc je to bod, který bych chtěl pro Argentinu zvláště vylepšit, naštěstí jsme pro to [diferenciál] našli docela dobré řešení," uzavřel Fin.

Stalo se