Latvala: Před Argentinou jsme ve srovnání s Mexikem zapracovali na nastavení diferenciálu

Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?
Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?, foto: Red Bull
iMotorSport.cz 28. dubna 2017 11:57 | akt. 28. dubna 2017 19:18
Sdílej:

Začátek letošní sezony WRC se zatím odehrával na čtyřech různých površích. Největší problémy zatím Toyota měla na šotolinových tratích v Mexiku, kde Yarisy WRC na špičku nestačily. Z pohledu Toyoty je špatné, že tento povrch v šampionátu MS v rally převažuje.

Během Rally Argentina, kterou dokázal v roce 2014 vyhrát, Jari-Matti Latvala očekává, že by mu poslední vylepšení auta, která společně s týmem nalezli na testech před soutěží, mohly dovolit přiblížit se těm nejlepším a dát tak zapomenout na nepovedenou soutěž v Mexiku.

"Vždycky jsem na soutěži v Argentině měl velmi dobrý pocit. Už jsme tam dokonce vyhráli a vloni jsme byli na čele, dokud nás nepotkal problémy a my v sobotu odpoledne nevylétli z trati. První dva dny jsou velmi rychlé a cesty jsou navíc docela široké, zatímco poslední den je pomalejší a techničtější se speciálkami obsahujícími množství zatáček. Navíc meteorologické podmínky by mohly být docela špatné, zvláště mlha," říká Jari-Matti Latvala.

"Stejně tak jako cesty mají sklon k tomu být měkké a písčité, tak je zde obecně docela dobrý grip. Na testech jsem zvláště zaměřil svoji práci na seřízení diferenciálu, nemyslím si totiž, že v Mexiku byl ideální. Navíc je to bod, který bych chtěl pro Argentinu zvláště vylepšit, naštěstí jsme pro to [diferenciál] našli docela dobré řešení," uzavřel Fin.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?