Latvala: Před Argentinou jsme ve srovnání s Mexikem zapracovali na nastavení diferenciálu

Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?
Dokáže Jari-Matti Latvala na šotolině v Argentině zajet lepší výsledek než na šotolině v Mexiku?, foto: Red Bull
iMotorSport.cz 28. dubna 2017 11:57 | akt. 28. dubna 2017 19:18
Sdílej:

Začátek letošní sezony WRC se zatím odehrával na čtyřech různých površích. Největší problémy zatím Toyota měla na šotolinových tratích v Mexiku, kde Yarisy WRC na špičku nestačily. Z pohledu Toyoty je špatné, že tento povrch v šampionátu MS v rally převažuje.

Během Rally Argentina, kterou dokázal v roce 2014 vyhrát, Jari-Matti Latvala očekává, že by mu poslední vylepšení auta, která společně s týmem nalezli na testech před soutěží, mohly dovolit přiblížit se těm nejlepším a dát tak zapomenout na nepovedenou soutěž v Mexiku.

"Vždycky jsem na soutěži v Argentině měl velmi dobrý pocit. Už jsme tam dokonce vyhráli a vloni jsme byli na čele, dokud nás nepotkal problémy a my v sobotu odpoledne nevylétli z trati. První dva dny jsou velmi rychlé a cesty jsou navíc docela široké, zatímco poslední den je pomalejší a techničtější se speciálkami obsahujícími množství zatáček. Navíc meteorologické podmínky by mohly být docela špatné, zvláště mlha," říká Jari-Matti Latvala.

"Stejně tak jako cesty mají sklon k tomu být měkké a písčité, tak je zde obecně docela dobrý grip. Na testech jsem zvláště zaměřil svoji práci na seřízení diferenciálu, nemyslím si totiž, že v Mexiku byl ideální. Navíc je to bod, který bych chtěl pro Argentinu zvláště vylepšit, naštěstí jsme pro to [diferenciál] našli docela dobré řešení," uzavřel Fin.

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.