Ačkoliv na šotolině je Thierry Neuville samozřejmě jako doma, tak v Argentině se mu nikdy až tak moc nedařilo. Ze svých pěti startů na tomto podniku nedokázal Belgičan vytěžit lepší výsledek než třikrát páté místo.
Thierry Neuville si je moc dobře vědom svých slabin na tomto povrchu, ale i tak tovární pilot týmu Hyundai doufá, že by mohl navázat na svůj dobrý rytmus z Korsiky. Z Argentiny by si tak mohl odvést slušný bodový příděl.
"Výsledek z Tour de Corse je ještě v naších duších čerstvý a my bychom si chtěli tento feeling uchovat. Argentina představuje kompletně odlišnou výzvu ve srovnání s Korsikou. My se ale budeme snažit předvést to nejlepší, abychom si pohlídali naši dynamiku v šampionátu dalším dobrým výsledkem," říká Thierry Neuville.
"Rally v Argentině je pravděpodobně tou nejtvrdší rally v roce. Je to rally, kde musíte být v určitých ohledech extrémně opatrní. Terén nesedí úplně perfektně mému jezdeckému stylu. Nikdy se mi na této rally nepodařilo být opravdu rychlý. I tak se ale letos už nemůžeme dočkat, až vyrazíme s našim Hyundai i20 Coupe WRC. Myslím, že s tímto autem v těchto podmínkách máme větší výkonnost a tak bychom to mohli mít pohodlnější," zakončil Neuville.
A jak se Belgičanovi v Argentině dařilo, zde je přehled jeho dosavadních startů:2016 : Hyundai i20 WRC (6. místo)2015 : Hyundai i20 WRC (výpadek)2014 : Hyundai i20 WRC (5. místo)2013 : Ford Fiesta RS WRC (5. místo)2012 : Citroën DS3 WRC (5. místo)
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.