Ačkoliv na šotolině je Thierry Neuville samozřejmě jako doma, tak v Argentině se mu nikdy až tak moc nedařilo. Ze svých pěti startů na tomto podniku nedokázal Belgičan vytěžit lepší výsledek než třikrát páté místo.
Thierry Neuville si je moc dobře vědom svých slabin na tomto povrchu, ale i tak tovární pilot týmu Hyundai doufá, že by mohl navázat na svůj dobrý rytmus z Korsiky. Z Argentiny by si tak mohl odvést slušný bodový příděl.
"Výsledek z Tour de Corse je ještě v naších duších čerstvý a my bychom si chtěli tento feeling uchovat. Argentina představuje kompletně odlišnou výzvu ve srovnání s Korsikou. My se ale budeme snažit předvést to nejlepší, abychom si pohlídali naši dynamiku v šampionátu dalším dobrým výsledkem," říká Thierry Neuville.
"Rally v Argentině je pravděpodobně tou nejtvrdší rally v roce. Je to rally, kde musíte být v určitých ohledech extrémně opatrní. Terén nesedí úplně perfektně mému jezdeckému stylu. Nikdy se mi na této rally nepodařilo být opravdu rychlý. I tak se ale letos už nemůžeme dočkat, až vyrazíme s našim Hyundai i20 Coupe WRC. Myslím, že s tímto autem v těchto podmínkách máme větší výkonnost a tak bychom to mohli mít pohodlnější," zakončil Neuville.
A jak se Belgičanovi v Argentině dařilo, zde je přehled jeho dosavadních startů:2016 : Hyundai i20 WRC (6. místo)2015 : Hyundai i20 WRC (výpadek)2014 : Hyundai i20 WRC (5. místo)2013 : Ford Fiesta RS WRC (5. místo)2012 : Citroën DS3 WRC (5. místo)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.