Kris Meeke věří, že výkon, který mu zaručoval vedení na Korsice v první a polovině druhé etapy, ukazuje, že je Citroën C3 WRC schopný bojovat o vítězství v soutěžích na všech 9 zbývajících rally.
Severní Ir přijel na Korsiku v dobrém rozpoložení, protože v Mexiku vyhrál. Navíc hned první den ukázal, že C3 WRC je konkurenceschopná i na asfaltu, když po první etapě vedl o 10,3s. Po prvním sobotním testu už vedl o 16,4s, jenže na druhé rychlostní zkoušce dne jej postihly problémy s motorem.
Důvod selhání motoru je zatím neznámý, Citroën jej bude potřebovat detailně prozkoumat na své základně ve Versailles. Výkon z Korsiky však utvrdil Krise Meekea v tom, že C3 WRC bude schopná vyhrát kteroukoliv z 9 zbývajících soutěží.
"C3 WRC mi dodala tento víkend neuvěřitelnou důvěru. Je jasné, že můžeme jet na každou soutěž s tím, že budeme bojovat na čele. Pro mě je Korsika tím největším asfaltovým testem sezony a my jsme v klidu vedli," vidí pozitiva Meeke.
A jak komentoval jezdec zklamání z toho, že jej porucha motoru obrala o možné vítězství na Korsice? "To, co se stalo, je součástí hry. Na autě jsou desetitisíce součástek, které pracují, a občas to nevyjde. Jsem frustrovaný z toho, jak to dnes dopadlo, ale vrátíme se silnější."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?