Kris Meeke věří, že výkon, který mu zaručoval vedení na Korsice v první a polovině druhé etapy, ukazuje, že je Citroën C3 WRC schopný bojovat o vítězství v soutěžích na všech 9 zbývajících rally.
Severní Ir přijel na Korsiku v dobrém rozpoložení, protože v Mexiku vyhrál. Navíc hned první den ukázal, že C3 WRC je konkurenceschopná i na asfaltu, když po první etapě vedl o 10,3s. Po prvním sobotním testu už vedl o 16,4s, jenže na druhé rychlostní zkoušce dne jej postihly problémy s motorem.
Důvod selhání motoru je zatím neznámý, Citroën jej bude potřebovat detailně prozkoumat na své základně ve Versailles. Výkon z Korsiky však utvrdil Krise Meekea v tom, že C3 WRC bude schopná vyhrát kteroukoliv z 9 zbývajících soutěží.
"C3 WRC mi dodala tento víkend neuvěřitelnou důvěru. Je jasné, že můžeme jet na každou soutěž s tím, že budeme bojovat na čele. Pro mě je Korsika tím největším asfaltovým testem sezony a my jsme v klidu vedli," vidí pozitiva Meeke.
A jak komentoval jezdec zklamání z toho, že jej porucha motoru obrala o možné vítězství na Korsice? "To, co se stalo, je součástí hry. Na autě jsou desetitisíce součástek, které pracují, a občas to nevyjde. Jsem frustrovaný z toho, jak to dnes dopadlo, ale vrátíme se silnější."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.